نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

بازی Wreckfest 2 برای کنسول‌های نسل نهمی و کامپیوتر معرفی شد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

دیجی کالا/ مجموعه رکفست (Wreckfest) را می‌توان یکی از مهیج‌ترین مجموعه‌های سبک ماشین سواری و مسابقه دانست. در این بازی‌ها شما می‌توانید به راحتی به موانع برخورد کرده، رقبا را کنار زده و مسابقه بدهید. در اصل در بازی رکفست شما آزادی عمل بسیار زیادی دارید و همین موضوع باعث شد که شماره ۱ این مجموعه با استقبال بسیار خوبی روبرو شود.

همین استقبال موجب شد که شرکت سازنده این بازی یعنی Bugbear به فکر ساختن شماره ۲ باشد. حال این شرکت بازی رکفست ۲ را معرفی کرده که برای کنسول‌های نسل نهمی و کامپیوتر عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه رسمی این بازی هنوز اعلام نشده ولی به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۵ میلادی ما شاهد عرضه آن خواهیم بود.

در بازی رکفست ۲ شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا تاج قهرمانی را به سر بگذارید. نکته اینجاست که منظور از تمام تلاش شما این است که حاضر باشید از هر راهی موفق شوید. در نتیجه ضربه زدن، آسیب زدن و البته از بین بردن موانع هیچ مشکلی ندارد. شرکت سازنده تمام تلاش خود را کرده تا طراحی فیزیکی این بازی را از شماره ۱ بهتر کند. در نتیجه مبارزه و مسابقه در آن به شدت لذت‌بخش بوده و از لحاظ بصری بسیار زیبا ساخته شده است. همینطور اینکه سیستم زره و آسیب هم به طور کامل از نو طراحی شده تا هیجان بازی را چندین برایبر بکند.

در بازی رکفست چندین ماشین مختلف وجود دارد. شما می‌توانید آن‌ها را انتخاب کرده و شخصی‌سازی بکنید. در رکفست ۲ نیز شرکت سازنده تصمیم گرفته تا ماشین‌های محبوب را همچنان نگه دارد و موارد جدیدی به بازی اضافه کند. با این کار کاربران قدیمی از این بازی راضی بوده و کاربران جدید هم با تجربه جالبی روبرو خواهند شد.

در مسابقات بازی رکفست هیچ قانونی وجود ندارد. به همین دلیل اکشن و مبارزه در این بازی به اوج خود رسیده و شما به طور دائم با تخریب و همهمه روبرو هستید. بازی رکفست یک بازی بسیار شلوغ است و برای اینکه شرکت سازنده بتواند به بهترین نحو انیمیشن‌های این بازی را طراحی کند از یک موتور فیزیکی جدید استفاده کرده است. با این موتور جدید انیمیشن‌ها بسیار روان طراحی شده و تخریب‌ها به طور دقیقی به کاربران نمایان می‌شوند.

چیزی که بازی رکفست ۲ را جذاب می‌کند آزادی عمل شما در زمین مسابقه است. هرچیزی در این محیط قابل تخریب است و شرکت سازنده نیز تمام تلاش خود را کرده تا این تخریب را به بهترین نحو به کاربران ارائه بدهد. در نتیجه شما با یک تجربه شلوغ، مهیج و بسیار جذاب در این عناوین روبرو هستید.


ماشین‌ها، فاکتور اصلی رکفست
یکی از نکات مهم در بازی رکفست ۲ قابلیت شخصی‌سازی است. به این شکل که ماشین‌های این بازی همگی قدیمی بوده و دارای ایرادات زیادی هستند. با این حال هر کدام داستان خاص خود را داشته و هر ماشین شخصیت خاص خود را دارد. شما می‌توانید به طور کامل این ماشین‌ها را شخصی‌سازی کنید. با این حال بدانید که در زمین مبارزه قرار است به طور کامل نابود شود. این ابزار شخصی‌سازی به حدی دست شما را باز می‌کند که شما می‌توانید به راحتی کارهای مختلفی روی ماشین انجام داده و از نهایت خلاقیت خود استفاده بکنید.

برای اینکه بازی رکفست ۲ حس شماره ۲ بودن را به کاربران منتقل کند، شرکت سازنده تصمیم گرفته تا به طور کامل حالت‌های مسابقه‌ای بازی را تغییر دهد. در نتیجه شما با روش‌های مختلفی برای تجربه این بازی روبرو هستید و چندین حالت تازه هم به بازی اضافه شده است. یکی از این حالت‌ها، بخش کریر (Career) است که شما می‌توانید یک ماشین ضعیف را در مسیر رسیدن به موفقیت پشتیبانی بکنید.

در زمینه آنلاین هم بازی رکفست تغییراتی داشته است. برای مثال اینکه این بازی با یک سیستم و سرور جدیدی برای ساختن تیم‌ها مجهز شده که از این به بعد تمامی تیم‌ها بر اساس توانایی و قدرت کاربران چیده خواهند شد. همین موضوع باعث می‌شود که تعادل در بازی رکفست ۲ بسیار زیاد بشود و کاربران بتوانند به راحتی با یکدیگر رقابت بکنند.

برای اینکه مبارزات یکسان نشوند، شرکت سازنده تصمیم گرفته تا در این بازی چالش‌های جدیدی به بازی معرفی کند. به همین دلیل شما به صورت هفتگی با چالش‌های خاصی روبرو خواهید شد که همگی شما را در شرایط خاصی قرار می‌دهند. نکته اینجاست که اتمام این چالش‌ها امتیاز زیادی به شما می‌دهد و در نتیجه ارزش سرمایه گذاری را دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره