نماد آخرین خبر

سامسونگ در تدارک عرضه گوشی گلکسی M55s در بازار هندوستان است

منبع
آي تي رسان
بروزرسانی
سامسونگ در تدارک عرضه گوشی گلکسی M55s در بازار هندوستان است

آی تی رسان/ ماه گذشته گزارش شد که سامسونگ روی توسعه گوشی‌ هوشمند جدیدی با نام گلکسی M55s کار می‌کند. در ادامه این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه از اتحادیه وای‌فای (Wi-Fi Alliance) شد.

اکنون این گوشی در مسیر عرضه خود به بازار، گواهینامه جدید دیگری را دریافت نموده است. این گواهینامه از سوی اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) صادر شده است. این موضوع بدان معناست که گلکسی M55s در بازارهای مختلف جهان از جمله هندوستان به فروش خواهد رفت.

نتایج تست بنچمارک گیک‌بنچ که بر روی نمونه اولیه گلکسی M55s اجرا شده است؛ نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام و حافظه رم 8 گیگابایتی خواهد بود. البته عرضه مدل‌هایی با ظرفیت‌های متفاوت حافظه نیز امری محتمل به‌نظر می‌رسد.

از جنبه نرم‌افزاری نیز این گوشی به‌صورت پیش‌فرض رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا خواهد کرد. این دستگاه از اتصال وای‌فای با فرکانس‌های 2.4 و 5.0 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

این موارد تمامی جزئیات فاش شده تا به این لحظه محسوب می‌شوند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که گلکسی M55s طی مدت چند هفته آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره