نماد آخرین خبر

بازی Two Point Museum برای کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ شرکت سگا و استودیو Two Point با پخش تریلری از بازی Two Point Museum رونمایی کردند.
   
طرفداران بازی‌های شبیه‌ساز مدیریتی تاکنون از تجربه دو عنوان فوق‌العاده مجموعه Two Point به‌نام‌های Two Point Hospital و Two Point Campus تجربه لذت برده‌اند. حال شرکت سگا و استودیو Two Point از سومین بازی این مجموعه رونمایی کردند که قرار است مدیریت موزه‌های شگفت‌انگیز را در اختیار بازیکن‌ها قرار بدهد.

جدیدترین نسخه سری باعنوان Two Point Museum معرفی شد و همانطورکه از نامش پیداست، بازیکن‌ها را در نقش مدیر یک موزه قرار می‌دهد تا به ساخت، سازماندهی و گسترش موزه خود بپردازند. این امر مستلزم برگزاری انواع رویداد با موضوعات متنوع در کنار ارائه برنامه‌های مفرح و رفتار حرفه‌ای با بازدیدکنندگان خواهد بود.

بازیکن‌ها به‌عنوان مدیر موزه وظیفه دارند تیم‌های متخصص و کاوشگر را به سراسر نقاط جهان بفرستند تا آیتم‌های جدیدی را برای نمایش در رویدادهای مختلف با خود بیاورند. علاوه‌بر پیدا کردن مصنوعات و آیتم‌های جذاب و جدید، مدیر موزه وظیفه دارد از تمام بخش‌ها محافظت کند؛ برای مثال جلوگیری از نفوذ سارقان یا هشدار به کودکان کنجکاوی که قصد دارند با استخوان دایناسورها بازی کنند ازجمله این موارد مراقبتی خواهند بود.

بازی Two Point Museum هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما انتشار آن برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تایید شده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره