نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ریلمی از فناوری شارژ جدیدی رونمایی کرد؛ شارژ کامل در کمتر از 5 دقیقه!

منبع
ديجي رو
بروزرسانی
ریلمی از فناوری شارژ جدیدی رونمایی کرد؛ شارژ کامل در کمتر از 5 دقیقه!

دیجی رو/ شرکت ریلمی روز گذشته جزئیات فناوری شارژ 320 وات را که طی چند روز گذشته صحبت‌های زیادی در مورد آن مطرح شده بود، اعلام کرد. این فناوری با نام «320W SuperSonic Charge» شناخته می‌شود و سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی هوشمند در جهان است.

ریلمی اعلام کرده که فناوری شارژ 320W SuperSonic Charge می‌تواند باتری یک گوشی هوشمند معمولی را در 4 دقیقه و 30 ثانیه به طور کامل شارژ کند! این فناوری در عرض یک دقیقه 26 درصد از ظرفیت باتری را پر می‌کند و کمتر از دو دقیقه طول می‌کشد تا باتری را بیش از 50 درصد شارژ کند.

فناوری شارژ 320 وات ریلمی اندکی سریع‌تر از فناوری 300 وات ردمی است که باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در 4 دقیقه و 55 ثانیه به طور کامل شارژ می‌کرد، در حالی که فناوری ریلمی باتری 4400 میلی آمپر ساعتی را در کمتر از 5 دقیقه شارژ می‌کند.

ریلمی همچنین اعلام کرد که آداپتور برق 320 وات با نام «Pocket Cannon» شناخته می‌شود و دارای تراکم قدرت 3.3 وات بر سانتی متر مکعب می‌باشد، در حالی که اندازه آن مشابه شارژر 240 وات این شرکت است.



ریلمی همچنین گفته که «Pocket Cannon» از پروتکل‌های شارژ اصلی، از جمله UFCS (تا 320 وات)، PD، و SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. این آداپتور دارای دو پورت USB-C است که امکان شارژ همزمان را فراهم می‌کند (150 وات برای گوشی‌های هوشمند ریلمی و 65 وات برای لپ‌تاپ‌های سازگار).

علاوه بر این، ریلمی در رویداد امروز خود «مبدل ولتاژ AirGap» را نیز معرفی کرد. این مبدل دارای تبدیل الکترومغناطیسی بدون تماس برای گوشی‌های هوشمند است که اطمینان حاصل می‌کند در زمان خرابی مدار، ولتاژ بالا به باتری نرسیده و یک تجربه شارژ ایمن و بدون خطر را فراهم می‌کند.

ریلمی می‌گوید که این مبدل کوچک‌تر از نوک انگشت است و ولتاژ را به 20 ولت کاهش می‌دهد تا از باتری محافظت کند. این مبدل به حفظ «بهره‌وری استثنایی تبدیل و مدیریت حرارتی» کمک می‌کند و به شارژ 320W SuperSonic امکان می‌دهد تا بهره‌وری توان حدود 98 درصد را به دست آورد.

علاوه بر فناوری 320W SuperSonic Charge، ریلمی یک باتری تاشو 4420 میلی آمپر ساعتی را هم معرفی کرده است. این باتری شامل چهار سلول است که هر کدام کمتر از 3 میلی متر ضخامت دارند و 10 درصد افزایش ظرفیت نسبت به طراحی‌های سنتی را فراهم می‌کند. آیا این به این معنی است که ریلمی در حال آماده‌سازی برای عرضه یک دستگاه تاشو است؟ امیدواریم به زودی پاسخش را دریافت کنیم.



رویداد ریلمی فقط درباره باتری و شارژ نبود. این برند همچنین یک دکمه حالت جامد و نمایشگر ضدانعکاس را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد. این دکمه حالت جامد دارای قابلیت اسلایدینگ برای عملکرد بدون مشکل است و کنترل‌های لمسی شهودی برای بزرگنمایی سریع و کلیک‌های سریع را فراهم می‌کند، که حس یک دوربین اختصاصی را به گوشی می‌دهد.

از سوی دیگر، نمایشگر ضدانعکاس با الهام از ساختار چشم بید طراحی شده و بازتاب‌ها را تا 80 درصد کاهش می‌دهد، و بافتی مانند کاغذ را برای مشاهده راحت‌تر در زیر نور شدید خورشید شبیه‌سازی می‌کند. این نمایشگر همچنین وضوح بهتری در سطوح روشنایی پایین‌تر ارائه داده و مصرف برق را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، ریلمی درباره فناوری تصویر متحرک هوش مصنوعی (AI Motion Picture) و فناوری افزایش وضوح بازی با هوش مصنوعی (AI Gaming Super Resolution) صحبت کرد. فناوری AI Motion Picture توسط NEXT AI پشتیبانی می‌شود و یک تصویر واحد را به یک ویدیوی پویا با 25 فریم بر ثانیه تبدیل می‌کند، در حالی که فناوری AI Gaming Super Resolution از هوش مصنوعی روی دستگاه برای ارائه تصاویر صاف و واضح استفاده می‌کند. همچنین Realme Holo Audio نیز قابلیت دیگری است که با تنظیم موقعیت صدا تجربه‌ای جذاب را در بازی‌ها ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که هشدارهای تماس‌های ورودی تمرکز شما را در بازی به هم نمی‌زنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره