نماد آخرین خبر

بهترین دوربین در خانواده Pixel 9 برای گران‌ترین عضو آن نیست!

منبع
ترنجي
بروزرسانی
بهترین دوربین در خانواده Pixel 9 برای گران‌ترین عضو آن نیست!

ترنجی/ اواخر هفته گذشته بود که سری پیکسل ۹ گوگل رسما معرفی شدند. این خانواده ۴ عضو دارد که قیمت پایه آن‌ها از ۸۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار است. معمولا انتظار می‌رود گران‌ترین دستگاه، بهترین آن‌ها هم باشد. با این حال شاید جالب باشید بدانید که بهترین دوربین در خانواده Pixel 9 برای گران‌ترین عضو آن نیست!

بهترین دوربین در خانواده Pixel 9
برای یادآوری این خانواده نسبتا شلوغ بد نیست که اینجا دوباره اسامی مدل‌ها را با هم مرور کنیم:

۱- پیکسل ۹

۲- پیکسل ۹ پرو
۳- پیکسل ۹ پرو ایکس ال
۴- پیکسل ۹ پرو فولد

مدل‌های Pro غیرتاشو (یعنی شماره ۲ و ۳) با نسخه بهبودیافته‌ای از Video Boost ارائه می‌شوند که سال گذشته همراه سری Pixel 8 معرفی شد. اگر فکر می‌کنید که طبیعتا Pixel 9 Pro Fold که گران‌ترین محصول در این خانواده هم هست این قابلیت را دارد، متاسفانه ناامید خواهید شد!

در حقیقت پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس ال با Video Boost جدید ارائه می‌شوند که این ۲ قابلیت مهم را دارند:

۱- ارتقا رزلوشن ویدئوهای 4K به 8K با هوش مصنوعی

۲- فیلم برداری با Super Res Zoom برای ضبط ویدیوی بدون افت کیفیت با زوم 20 برابری



در حالی که گوشی تاشو گران قیمت ۱۸۰۰ دلاری Pixel 9 Pro Fold با فیلم برداری HDR Plus و Night Sight در کنار سرعت پردازش بهبود یافته برای Video Boost همراه می‌شود اما از ۲ قابلیتی که بالاتر ذکر شد بی‌بهره است!

با توجه به قیمت ۱۸۰۰ دلار گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد که به ترتیب ۷۰۰ و ۸۰۰ دلار گران‌تر از پیکسل ۹ پرو ایکسل و پیکسل ۹ پرو است، انتظار می‌رود تمام ویژگی‌های آن‌ها را ارائه دهد. با این حال گوگل تقریبا به مانند سامسونگ (اما نه به آن شدت) محصول تاشو خود را به عنوان بهترین محصول برای تجربه دوربین در نظر ندارد!

در نتیجه اگر شما اولویت اول خود را دوربین می‌بینید، شاید یک پیکسل ۹ پرو یا مدل ایکس ال آن برای‌تان بهتر از پیکسل ۹ پرو فولد باشد.

نظر شما درباره این سیاست و راهبرد گوگل در دوربین خانواده Pixel 9 چیست؟


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره