نماد آخرین خبر

زمان انتشار بازی Atomfall اعلام شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
زمان انتشار بازی Atomfall اعلام شد

زومجی/ استودیو Rebelion اخیرا جزئیات بیشتری از بخش مبارزات و داستان بازی Atomfall منتشر کرده است.
   
استودیو ربلیون اخیرا اعلام کرد که بازی Sniper Elite: Resistance در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود. علاوه‌براین از بازی Atomfall نیز رونمایی کرد که اثری پسا-آخرالزمانی اول-شخص بقامحور است. تریلر جدیدی که در جریان همایش ایکس باکس در رویداد گیمزکام پخش شد، تاریخ انتشار این بازی را ماه مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳/فروردین ۱۴۰۴) اعلام کرد.

یک تریلر گیم‌پلی طولانی‌تر از بازی هم پخش شد که با مراجعه شما به یک باجه تلفن عمومی آغاز می‌شود و در آن به شما گفته می‌شود که Oberon را از بین ببرید. آن‌ها وارد منطقه Windscale می‌شوند که تعداد زیادی از شخصیت‌های بازی در آن ساکن هستند. این شخصیت‌ها از شما می‌خواهند تا کارهایی برایشان انجام دهید؛ در عوض آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا به هدف خود برسید‌ و شاید یک راه فرار هم به شما نشان دهند.



تصمیم‌گیری درباره اعتماد به کاراکترهای بازی Atomfall از اهمیت زیادی برخوردار است. جالب اینکه نمی‌توان نسنجیده دیالوگ‌ها را انتخاب کنید؛ زیرا اگر یک کاراکتر را خشمگین کنید، باید قید هرگونه سرنخ احتمالی را بزنید. البته گیمرها می‌توانند همه شخصیت‌ها را بکشند و بازی را تمام کنید یا اینکه هیچ کسی را نکشند؛ درهرصورت انتخاب با شما است.

توسعه‌دهندگان توجه زیادی روی طراحی مبارزات بازی Atomfall داشتند و بازیکن‌ها می‌توانند از سلاح‌هایی نظیر چوب کریکت (که قابل پرتاب است) و سلاح‌های گرم استفاده کنند. علاوه‌براین گیمرها می‌توانند با ضربه پا تعادل دشمنان را بر هم بزنند. نکته جالب توجه دیگر این است که می‌توانید با نشانه‌گیری سلاح به سمت دشمنان غیرمسلح، آن‌ها را مجبور کنید تا تسلیم شوند و جلوی خون‌ریزی بیشتر را بگیرید؛ مگر اینکه آن‌ها زودتر به شما حمله کنند.

بازی Atomfall برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره