نماد آخرین خبر

نقشه جدید بازی Call of Duty Warzone با نام Area 99 تایید شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ جدیدترین نقشه بازی Call of Duty Warzone که با نام Area 99 شناخته می‌شود، به‌زودی به‌طور کامل معرفی خواهد شد.
   
اخیرا وجود یک نقشه جدید برای بازی Call of Duty Warzone تایید شده است. این نقشه کوچک و مناسب حالت Resurgence با نام Area 99 شناخته می‌شود. قبلا شایعاتی درباره این نقشه به گوش رسیده بودند؛ اما غیر از نامش، جزئیات چندانی از آن نمی‌دانیم. در ماه ژوئن اینسایدرها مدعی شدند که منطقه ۹۹ در جریان طول عمر Black Ops 6 عرضه خواهد شد؛ اما زمان انتشار دقیق آن معلوم نشده بود.

همچنین به‌زودی شاهد برگزاری Call of Duty: Next، مراسمی باجزئیات از محتویات آینده این سری خواهیم بود. درکنار حضور نسخه بلک آپس ۶، موارد دیگری مثل Call of Duty موبایل و لیگ این سری هم حاضر خواهند بود. با انتشار تصویر زیر هم اعلام شد نقشه موردنظر در این مراسم حضور خواهد داشت و Raven Software گیم‌پلی زنده و جزئیات زیادی از آن در روز ۷ شهریور (۲۸ اوت) اعلام خواهد کرد. معمولا نقشه‌های کوچک‌تر وارزون با استقبال بیشتری رو‌به‌رو می‌شوند و باید دید که این نقشه نظرات مثبتی به خود جلب می‌کند یا خیر.


چند وقت پیش اکتیویژن تایید کرده بود که وارزون از هاب Call of Duty جدا خواهد شد تا به‌شکل محصولی جداگانه عرضه شود و میزان فضای اشغالی بازی‌های این مجموعه هم کاهش یابد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره