نماد آخرین خبر

مشخصات فنی و رنگ‌بندی گوشی ردمی ۱۴C فاش شد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

دیجی کالا/ به تازگی گوشی ردمی ۱۴C در لیست یک خرده‌فروش ویتنامی دیده شده که به لطف این موضوع از مشخصات فنی و رنگ‌بندی آن باخبر شده‌ایم.

پس از موفقیت مدل‌های قبلی سری ردمی C، شیائومی به زودی از گوشی جدید ردمی ۱۳C، رونمایی خواهد کرد. اطلاعات این گوشی جدید از طریق لیست یک فروشگاه ویتنامی به بیرون درز کرده اما به سرعت از روی سایت برداشته شد. اما همان مدت زمان کوتاه کافی بود تا از مشخصات فنی و رنگ‌بندی این محصول باخبر شویم.

گوشی ردمی ۱۴C با یک صفحه‌نمایش ۶.۸۸ اینچی عرضه می‌شود که از نظر اندازه از مدل قبلی خود بزرگ‌تر است. این گوشی همچنین به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. مدل قبلی هم دقیقا همین سنسور را داشت اما مشخص نیست آیا این سنسور جدید تغییر خاصی در بخش‌های مختلف خواهد داشت یا کاملا مشابه مدل قبلی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۵,۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که از شارژر سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. از لحاظ ظرفیت باتری شاهد رشد ۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهیم بود اما شارژر تغییر خاصی ندارد.

از نظر طراحی، گوشی ردمی ۱۴C در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد؛ آبی گرادیان، مشکی و سبز. نسخه سبز دارای پوشش پشتی با یک بافت خاص است که جلوه‌ای متفاوت به گوشی می‌بخشد. اما به طور کلی این گوشی در هر سه رنگ‌بندی خود نسبتا ساده است.


مشخصات فنی گوشی ردمی ۱۴C
شایعات حاکی از آن است که صفحه‌نمایش این گوشی دارای رزولوشن HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. ترکیبی که دقیقا در مدل قبلی هم شاهد به‌کارگیری آن بودیم. در بخش امنیتی نیز، این دستگاه از یک حسگر اثر انگشت جانبی بهره می‌برد که با توجه به LCD بودن پنل نمایشگر کاملا هم مطابق انتظار بود.

ردمی ۱۴C با پردازنده مدیاتک هلیو G91 عرضه می‌شود که در کنار ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، عملکرد مناسبی را در انجام وظایف روزمره و اجرای بازی‌های نیمه‌سنگین فراهم می‌کند. این مشخصات سخت‌افزاری، اگرچه در مقایسه با هلیو G81 پیشرفت محسوب می‌شود اما نکته اینجاست که این گوشی از اینترنت ۵G پشتیبانی نمی‌کند. البته یک نسخه‌ی دیگر از این گوشی با اینترنت ۵G هم در دست ساخت قرار دارد که به احتمال زیاد، دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس به عنوان قلب تپنده در آن ایفای نقش خواهد کرد.

ردمی سال گذشته مدل ۴G ردمی ۱۳C را در نوامبر رونمایی و راهی بازار کرد. مدل ۵G هم در دسامبر ۲۰۲۳ یعنی آخرین ماه سال گذشته به بازار عرضه شد. بنابراین اگر شیائومی بخواهد همین رویه را حفظ کند، باید تقریبا اواخر پاییز و اوایل زمستان منتظر رونمایی از این دو مدل باشیم.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره