نماد آخرین خبر

بازی Mafia: The Old Country شامل صداپیشگی سیسیلی خواهد بود

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی Mafia: The Old Country شامل صداپیشگی سیسیلی خواهد بود

زومجی/ استودیو هنگر ۱۳ تایید کرد بازی Mafia: The Old Country شامل صداپیشگی سیسیلی خواهد بود.
   
استودیو Hangar 13 جدیدترین نسخه مجموعه محبوب مافیا باعنوان Mafia: The Old Country را در مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۴ معرفی کرد. این بازی جدید پس از شایعه‌ها و گزارش‌های متعدد رونمایی شد و قرار است در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود. اگرچه هنوز جزئیاتی از گیم‌پلی این بازی در اختیار نداریم، اما تیم سازنده در صفحه رسمی بازی گنجاندن صداپیشگی سیسیلی را تایید کرده است.

هنگر ۱۳ در حساب رسمی سری مافیا اعلام کرد:«اصالت ویژگی کلیدی در قلب مجموعه مافیا است؛ به‌همین‌خاطر صداپیشگی سیسیلی در بازی Mafia: The Old Country مطابق با فضای داستان در سیسیل دهه ۱۹۰۰ انجام شده است». علاوه‌براین تایید شده است رابط کاربری و زیرنویس‌ها از بومی‌سازی زبان ایتالیایی پشتیبانی می‌کنند تا غوطه‌وری بازی را افزایش دهند.

بازی Mafia: The Old Country در سال آینده میلادی برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. بااین‌حال طرفداران نباید منتظر انتشار این بازی در اوایل سال ۲۰۲۵ باشند؛ چراکه شرکت ناشر مجموعه مافیا یعنی 2K انتشار بازی را برای سال مالی ۲۰۲۶ که از اول آوریل ۲۰۲۵ (۱۲ فروردین ۱۴۰۴) شروع می‌شود، تایید کرده است.

به نظر می‌رسد بازی Mafia: The Old Country قرار است پیش‌درآمدی برای داستان مجموعه باشد و روایتی از ماجراجویی‌های دون سالیری در دوران جوانی‌اش را ارائه دهد. همچنین گزارش شده است رویکرد این بازی نسبت به بازی جهان باز Mafia 3 خطی‌تر خواهد بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره