نماد آخرین خبر

Animal Crossing: Pocket Camp تبدیل به بازی پولی خواهد شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
Animal Crossing: Pocket Camp تبدیل به بازی پولی خواهد شد

زومجی/ نینتدو تاریخ پایان سرویس‌دهی رایگان Animal Crossing: Pocket Camp و تبدیل شدن آن به محصولی پولی را اعلام کرد.
   
شرکت نینتندو در جدیدترین بیانیه خود تایید کرد، اسپین-آف مجموعه Animal Crossing باعنوان Animal Crossing: Pocket Camp که به‌صورت رایگان در دسترس بازیکن‌های نینتدو تاریخ پایان سرویس‌دهی رایگان Animal Crossing: Pocket Camp و تبدیل شدن آن به محصولی پولی را اعلام کرد.
   
شرکت نینتندو در جدیدترین بیانیه خود تایید کرد، اسپین-آف مجموعه Animal Crossing باعنوان Animal Crossing: Pocket Camp که به‌صورت رایگان در دسترس بازیکن‌های موبایل قرار گرفته است، به‌زودی سرویس‌دهی رایگان خود را پایان می‌دهد و به تجربه‌ای پولی تبدیل خواهد شد.

هفت سال پس از عرضه رایگان بازی Animal Crossing: Pocket Camp در سال ۲۰۱۷ می‌گذرد و نینتندو در برنامه دارد سرویس‌دهی رایگان آن را در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۳ (۲۹ نوامبر ۲۰۲۴) به پایان برساند؛ بنابراین بازیکن‌ها بعد از تاریخ اعلام شده نمی‌توانند به تجربه بازی ادامه دهند. همچنین از تاریخ ۶ آذر ۱۴۰۳ (۲۶ نوامبر ۲۰۲۴) فروش انواع Leaf Ticket که همان پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی هستند، متوقف خواهد شد. علاوه‌براین تمدید خودکار سرویس Pocket Camp Club بازی در روز ۷ آبان ۱۴۰۳ (۲۸ اکتبر ۲۰۲۴) به پایان می‌رسد.

بااین‌حال این اقدامات به‌معنی پایان کار نینتندو با بازی Animal Crossing: Pocket Camp نخواهد بود. این ناشر ژاپنی در ادامه تایید کرد که در حال توسعه نسخه پولی این بازی است و تقریبا همزمان با پایان سرویس‌دهی رایگان آن به بازار موبایل عرضه خواهد شد. نسخه پولی بازی هیچ پرداخت درون‌برنامه‌ای نخواهد داشت و به بازیکن‌ها امکان دسترسی کامل به تمام محتوا و ویژگی‌های بازی با یک بار پرداخت هزینه را می‌دهد. همچنین امکان انتقال بازی ذخیره شده از نسخه رایگان به بازی پولی نیز فراهم خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره