نماد آخرین خبر

وزیر ارتباطات ارائه خدمات ارتباطی به زوار ایرانی را بررسی کرد

منبع
مهر
بروزرسانی
وزیر ارتباطات ارائه خدمات ارتباطی به زوار ایرانی را بررسی کرد

مهر/ وزیر ارتباطات ضمن بررسی آمار و گزارشات ارایه خدمات ارتباطی به زوار ایرانی بر ادامه روند ارائه با کیفیت این خدمات در آستانه برگزاری آیین بزرگ اربعین و بازگشت زوار حسینی تاکید کرد.

به گزارش  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آستانه برگزاری آیین بزرگ اربعین و همزمان با موج بازگشت بخشی از زوار به کشور ضمن بررسی آخرین وضعیت ارایه خدمات در پایانه های مرزی و طول مسیر زوار، دستوراتی را برای ارایه با کیفیت خدمات صادر کرد.

وی همچنین برای ایجاد زمینه ارایه خدمات باکیفیت، هماهنگی هایی با دیگر دستگاه های ذیربط انجام داد.

وزیر ارتباطات علاوه بر آن آمار و گزارش های چگونگی ارایه خدمات ارتباطی اپراتورهای عراقی به زوار ایرانی را در نجف اشرف، کربلای معلا و طریق الحسین بررسی کرد و با مرور تحقق توافقات قبلی دو کشور، بر ادامه ارایه این توافقات در طول بازگشت زوار حسینی به کشور تاکید کرد.

هاشمی بعد اخذ رای اعتماد قاطع نمایندگان مردم، روز پنجشنبه و در نخستین برنامه کاری خود از مرکز تجزیه مبادلات پست کشور بازدید کرد و شخصا روند اجرای فرایندها و عملیات‌پستی به ویژه آماده‌سازی و ارسال گذرنامه‌های زائران اربعین را مورد بررسی قرار داد.

وزیر ارتباطات در این بازدید در باجه مرکزی منطقه پستی جنوب غرب حضور یافت و با مشتریان و مراجعان دریافت گذرنامه گفت وگو کرد و روند ارسال و تحویل گذرنامه‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره