نماد آخرین خبر

تصاویر جدیدی از بازی The Thing: Remastered منتشر شدند

منبع
زومجي
بروزرسانی
تصاویر جدیدی از بازی The Thing: Remastered منتشر شدند

زومجی/ استودیو نایت‌دایو تصاویر تازه‌ای از بازی The Thing: Remastered را به اشتراک گذاشت.
   
استودیوی نایت‌دایو، توسعه‌دهنده بازی The Thing: Remastered مجموعه جدیدی از تصاویر را با طرفداران بازی ترسناک کالت کلاسیک به اشتراک گذاشته است تا بیست‌ودومین سالگرد عرضه آن در آمریکای شمالی را با طرفداران جشن بگیرد.

باتوجه‌به این تصاویر می‌توان فهمید تیم سازنده The Thing: Remastered بیشتر تلاش می‌کند که یک بازسازی وفادارانه به تجربه اصلی و کلاسیک را در قالب نسخه ریمستر ارائه دهد و تمایلی به توسعه ریمیکی همه‌جانبه که ممکن است تجربه متفاوتی نسبت به گذشته رقم بزند، ندارد. نایت‌دایو برای توسعه این ریمستر از انجین اختصاصی خود به‌نام KEX بهره می‌برد که تجربه بازی روی سیستم‌های مدرن را تا رزولوشن 4K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه فراهم می‌کند.

بازی The Thing: Remastered شامل بهبودهایی در مدل‌ها و بافت‌ها خواهد بود. تیم سازنده انیمشین‌های شخصیت‌ها و دشمنان را ارتقا داده‌ است تا بخش مبارزه بازی جذابیت بیشتری برای مخاطبان جدید داشته باشد. علاوه‌براین ریمستر The Thing شامل فناوری پیشرفته پردازش سه‌بعدی برای نورپردازی واقعی‌تر و جلوه‌های آب‌و‌هوایی عمیق‌تر خواهد بود.

بازی The Thing: Remastered در ماه ژوئن معرفی شد و قرار است اواخر امسال برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. شما در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر این ریمستر را مشاهده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره