نماد آخرین خبر

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 محتوای الحاقی پولی دریافت می‌کند

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 محتوای الحاقی پولی دریافت می‌کند

زومجی/ با تایید سیبر اینتراکیتو، محتوای پولی و رایگان الحاقی بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 پس از انتشار در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.
   
تیم ویلیتس، مدیرعامل استودیو سیبر اینتراکتیو، در جدیدترین مصاحبه خود به برنامه‌های توسعه‌دهنده برای هرگونه محتوای الحاقی پولی پس از انتشار بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 اشاره کرد. این مدیرعامل در گفت‌وگو با رسانه Rock Paper Shotgun توضیح داد مدل کسب‌و‌کار بازی آینده Warhammer مشابه همان اقداماتی است که سیبر اینتراکتیو با بازی World War Z انجام داد.

ویلیتس در ادامه، شرکت فوکوس اینترتینمنت را به‌دلیل ارائه آزادی عمل به تیم توسعه ستایش کرد و گفت: «تغییرات و روندهایی در صنعت بازی وجود دارد. افراد دیگر تمایل ندارند بازیساز‌ها زره اسب به آن‌ها بفروشند. این را می‌گویم چون زمانی در بتسدا کار می‌کردم. طرفداران ما هرگز فکر نمی‌کردند که آن‌ها را در بازی World War Z نادیده بگیریم. بااین‌حال شرکت فوکوس اینترتینمنت هم فوق‌العاده است و به ما اجازه می‌دهد آنچه را که می‌خواهیم انجام دهیم».

مدیرعامل سیبر اینتراکتیو در ادامه خاطرنشان کرد محتوای پولی اضافی بازی که پس از انتشار در دسترس قرار می‌گیرند، تنها محدود به پک‌های سلاح و شخصیت خواهند بود. بااین‌حال تایید شده است تمام محتوای دی‌ال‌سی‌های پولی فقط جنبه ظاهری خواهند داشت و هیچ تاثیری روی گیم‌پلی اعمال نمی‌کنند. علاوه‌براین بازیکن‌ها می‌توانند منتظر محتوای الحاقی گسترده‌ای باشند که به‌صورت رایگان پس از انتشار بازی در دسترس قرار می‌گیرند.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ (۹ سپتامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره