نماد آخرین خبر

آپدیت جدید سامسونگ برای گلکسی A32 مدل 4G رسما ارائه شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجی/ در حالی که چند روز پیش آپدیت Circle to Search برای گلکسی A34 سامسونگ عرضه شد، اما نمی‌توان انتظار داشت که همین آپدیت برای نسل‌های قدیمی‌تر عرضه شود. با این حال خبر خوب آن‌که آپدیت جدید سامسونگ برای گلکسی A32 مدل 4G رسما امروز ارائه شده است.

آپدیت جدید سامسونگ برای گلکسی A32 مدل 4G
گلکسی A32 به تازگی یک به‌روزرسانی نرم افزاری جدید دریافت کرده است. این آپدیت شامل وصله امنیتی آگوست 2024 است که 50 مشکل امنیتی را در اندروید و رابط کاربری سامسونگ برطرف خواهد کرد.

در حال حاضر، مدل 4G گلکسی A32 برای بازار جهانی که دارای شماره مدل SM-A325F است، به‌روزرسانی نرم افزاری مذکور را دریافت می‌کند. این آپدیت فعلا در کشورهای اروپایی در دسترس بوده و به زودی باید به دیگر بازارها هم برسد. آپدیت جدید دارای نسخه A325FXXSADXG1 است.


برای ایمن‌تر کردن Galaxy A32 خود با آپدیت جدید شامل وصله امنیتی آگوست 2024، به مسیر زیر بروید:

تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب

در حال حاضر سامسونگ، گلکسی A32 را در برنامه به‌روزرسانی امنیتی ۳ ماهه نگه داشته است، به این معنی که هر سه ماه یک به‌روزرسانی امنیتی را دریافت می‌کند.

این شرکت سال گذشته پس از عرضه One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 و عمل به وعده خود مبنی بر انتشار ۳ نسخه جدید از سیستم عامل، ارائه به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم عامل را برای دستگاه متوقف کرد.

نظر شما درباره وضعیت به‌روزرسانی‌های سامسونگ چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره