نماد آخرین خبر

زمان پخش تریلر جدید Death Stranding 2 اعلام شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
زمان پخش تریلر جدید Death Stranding 2 اعلام شد

زومجی/ استودیو کوجیما پروداکشنز برای برگزاری یک رویداد ویژه برای Death Stranding 2: On the Beach در توکیو گیم شو ۲۰۲۴ برنامه دارد.
   
هیدئو کوجیما و توسعه‌دهندگان استودیو Kojima Productions اخیرا با انتشار تصاویر جدیدی به حضور افراد مشهور در بازی Death Stranding 2: On the Beach اشاره کردند. طرفدارها انتظار پخش تریلر جدیدی از دث استرندینگ ۲ در گیمزکام را داشتند، اما اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که باید زمان بیشتری را منتظر ماند.

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و استودیو کوجیما پروداکشنز از برگزاری یک رویداد ویژه برای Death Stranding 2: On the Beach در نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 خبر دادند. این رویداد رأس ساعت ۵:۰۰ یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳ به‌وقت ایران برگزار می‌شود و در طول یک ساعت جزئیات بیشتری از بازی را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.

بازی Death Stranding: On the Beach در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. این بازی در یک قاره متفاوت نسبت‌به نسخه اول دث استرندینگ جریان دارد و وظیفه کنترل سم بریجز را به گیمرها محول می‌کند که به‌دنبال تأسیس شبکه Chiral است. کشتی ماژلان نیز به‌عنوان یک پایگاه عملیاتی غیرنظامی عمل می‌کند.

 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره