نماد آخرین خبر

فرایند توسعه‌ی بازی جدید Tomb Raider به خوبی پیش می‌رود

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ کریستوف هارتمن، رئیس آمازون گیمز به طرفداران اطمینان داد که باوجود چالش‌های پیش روی شرکت Embracer، کار روی بازی جدید Tomb Raider به خوبی پیش می‌رود.
   
در ماه دسامبر ۲۰۲۲ بود که اعلام شد آمازون ناشر بازی جدید Tomb Raider خواهد بود و این بازی توسط استودیوی Crystal Dynamics توسعه داده می‌شود. از طرفی Embracer Group، شرکت مادر این استودیو که سال گذشته بیشتر استودیوهای غربی اسکوئر انیکس و آی پی‌های آن‌ها از جمله Tomb Raider را با قراردادی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار از آن خود کرد، اخیراً استراتژی اصلاحی گسترده‌ای را تحت عنوان «برنامه‌ی بازسازی» روی شرکت‌های زیرمجموعه خود پیاده‌سازی کرد که به‌دنبال آن، کریستال داینامیکس یکی از استودیوهایی بود که سال گذشته با تعدیل نیروی قابل توجهی مواجه شد. سیاست‌های تجاری این شرکت به تعطیلی چند استودیو و تعطیلی چندین پروژه منجر شد.

بعد از این اتفاقات، بسیاری از طرفداران مجموعه‌ی Tomb Raider نگران این بودند که شاید پروژه‌ی ساخت نسخه جدید این بازی نیز جزء مواردی باشد که تحت تأثیر قرار گرفته باشد. حالا کریستوف هارتمن، رئیس بخش گیمینگ آمازون در مصاحبه‌ی اخیر خود با IGN اعلام کرد که کریستال داینامیکس از بسیاری از چالش‌های اخیر شرکت Embracer «در امان بوده» و فرایند توسعه بازی جدید Tomb Raider «درحال پیش برد» است.


وی در بخشی از صحبت‌های خود در اینباره می‌گوید: «تا جایی که من اطلاع دارم، این استودیو از اتفاقات اخیر Embracer تاحد زیادی در امان بوده است. درواقع Embracer هیچ وقت یک شرکت واحد نبوده و همواره از چندین شرکت تجاری بزرگ تشکیل شده است که فعالیت‌های آن‌ها صرفاً به حوزه گیمینگ اختصاص ندارد. بدیهی است که مردم همیشه به آنچه که شرکت مادر انجام می‌دهد توجه دارند، اما این اتفاقات خیلی وقت‌ها روی منابع آن‌‎ها تأثیری ندارد و هرگز به تغییر مدیریت آن‌ها منجر نمی‌شوند. بنابراین باید بگویم که وضعیت آن‌ها خوب است.»

هارتمن درباره Tomb Radier جدید نیز گفته است که باتوجه به طولانی شدن فرایند ساخت بازی طی چند سال اخیر، انتظارات از این بازی بالاتر می‌رود. وی در اینباره خاطر نشان کرد: «ساخت یک Tomb Radier جدید یک هدف گذاری بسیار سطح بالا است که هرچقدر بیشتر طول بکشد، انتظارات از آن بیشتر خواهد شد. بنابراین ما با یک پروژه بسیار بزرگ و دشوار سروکار داریم که به هرحال کار درحال پیش رفتن است.»


اوایل تابستان امسال تأیید شد که بخش Prime Video شرکت آمازون در نظر دارد تا یک مجموعه‌ی تلویزیونی جدید را با اقتباس از سری Tomb Raider تولید کند. فیبی والر بریج، بازیگر، نویسنده و تهیه کننده انگلیسی که برنده جوایز امی، گلدن گلوب و بفتا شده است، به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی روی این پروژه کار خواهد کرد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.



در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره