نماد آخرین خبر

EA Sports NHL 25 برای کنسول‌های نسل ۹ معرفی شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ بازی جدید شبیه‌ساز مسابقات هاکی روی یخ EA Sports NHL 25 با سیستم جدید ICE-Q و همچنین سیستم اسکیتینگ Vision Control برای عرضه در ماه اکتبر معرفی شد.
   
الکترونیک آرتز و استودیوی EA Vancouver از جدیدترین نسخه از سری EA Sports NHL رونمایی کردند. این بازی قرار است در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شود. کنسول‌های نسل قبل این بازی را دریافت نمی‌کنند.

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های جدید بازی EA Sports NHL 25 سیستم هوش مصنوعی ICE-Q است که EA از آن به‌عنوان سیستم جدیدی که به بازیکنان امکان تجربه یک گیم‌پلی واقع گرایانه را می‌دهد یاد می‌کند. سیستم انیمیشن‌های بازی به‌لطف این ویژگی بیشتر براساس منطق و واقعیت عمل می‌کند و پاسخ منطقی‌تری را به اتفاقات زمینه سازی شده ارائه می‌کند.

این بازی همچنین از قابلیت اسکیتینگ Vision Control برخوردار است که کنترل بیشتری را روی بازیکن و حرکات آن به گیمر می‌دهد. علاوه‌بر این، بازیکنانی که علاقه‌مند به تجربه بازی دربرابر هوش مصنوعی بازی هستند با سیستم هوشمندتری روبه‌رو می‌شوند که براساس بازی‌های واقعی طراحی شدند.


کوئین هیوز از تیم Vancouver Canucks و جک و لوک خیوز از تیم‌ New Jersey Devils، چهره‌های روی کاور بازی EA Sports NHL 25 خواهند بود.

درحال حاضر یک نسخه Deluxe Edition از بازی EA Sports NHL 25 نیز تدارک دیده شده است که شامل یک هفته دسترسی زودتر به بازی و ۴۶۰۰ امتیاز NHL Points، پک بازیکنان HUT NHL، پک HUT “Hockey is Family” Objectives Choice، پک HUT Cover Athlete Choice، پک HUT Wildcard Starter Choice، بوستر XP بتل پس WOC، ست انحصاری بازیکنان WOC و امتیازات بیشتر برای EA Sports NHL 24 می‌شود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره