نماد آخرین خبر

عرضه پلی استیشن ۵ پرو نزدیک است

منبع
زومجي
بروزرسانی
عرضه پلی استیشن ۵ پرو نزدیک است

زومجی/ یک خبرنگار به‌تا‌زگی ادعا کرده است که توسعه‌دهندگان مختلف برای انتشار قریب الوقوع پلی استیشن ۵ پرو آماده می‌شوند.
   
چندین سال از عرضه پلی استیشن ۵ می‌گذرد و به‌نظر می‌رسد کم‌کم باید خود را برای نسخه میان‌نسلی این کنسول آماده کنیم. چند ماهی می‌شود که منابع مختلف از عرضه قریب الوقوع پلی استیشن ۵ پرو خبر می‌دهند؛ اما هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

تقریبا تمامی گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که کنسول مورد بحث در اواخر سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد؛ اما سونی هنوز به این شایعات واکنشی نشان نداده است. ساعاتی پیش یک خبرنگار ایتالیایی اطلاعاتی را در مورد پلی استیشن ۵ پرو با طرفداران به اشتراک گذاشت.

او می‌گوید با یکی از توسعه‌دهندگان حاضر در رویداد گیمزکام صحبت کرده و اطلاعاتی را در مورد این کنسول به‌دست آورده است. ظاهرا پلی استیشن ۵ پرو تقریبا آماده عرضه است و برخی استودیوها بازی‌های خود را به تأخیر انداخته‌اند تا برای انتشار قریب الوقوع این کنسول آماده شوند.

مطمئنا این اتفاق برای کنسولی که چندین ماه تا عرضه فاصله دارد رخ نخواهد داد؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد که تیم‌های بازی‌ساز از تاریخ انتشار پلی استیشن ۵ پرو آگاه هستند. در مجموع این خبرنگار می‌گوید که کنسول مورد بحث ما تا پایان سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد.

اگر اینطور باشد انتظار داریم که پلی استیشن ۵ پرو طی ماه سپتامبر (شهریور-مهر) و در شوکیس پلی استیشن معرفی شود. ظاهرا این کنسول از فناوری انحصاری ارتقای رزولوشن بهره‌مند است که باعث می‌شود عملکردش در مقایسه با نسخه معمولی بسیار ارتقا یابد.

لطفا برای دریافت اطلاعات رسمی در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره