نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تاریخ رونمایی گوشی تاشدنی سه‌تکه‌ هواوی اعلام شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
تاریخ رونمایی گوشی تاشدنی سه‌تکه‌ هواوی اعلام شد

زومیت/ هواوی چند روز دیگر «نوآورانه‌ترین محصول» خود را به‌نمایش خواهد گذاشت.
 
به‌گزارش یکی از افشاگران در ویبو، هواوی رویداد بزرگی را برای ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) برنامه‌ریزی کرده است تا محصولات جدید خود را در آن معرفی کند. پوستر اصلی این رویداد دستگاه سه‌تکه‌ای را با دو لولا در جهت مخالف به‌تصویر می‌کشد که نشان می‌دهد گوشی تاشدنی جدید هواوی در همان مراسم رونمایی خواهد شد.

هواوی از مدت‌ها قبل روی گوشی تاشدنی با دو لولا کار می‌کند و این محصول تاکنون بارها در دست مدیرعامل شرکت دیده شده است. گوشی سه‌تکه‌ی هواوی هنوز در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد و توانست آزمایش دوام و چین‌خوردگی نمایشگر را پس از تاشدن‌های مکرر با موفقیت پشت‌سر بگذارد.

 پوستر رویداد هواوی
Huawei
ریچارد یو، مدیرعامل گروه کسب‌و‌کار مصرفی هواوی، با بیانیه‌اش انتظارات را بیشتر افزایش داد: «محصولی که هواوی به‌عنوان پیشرفته‌ترین و نوآورانه‌ترین گوشی خود معرفی می‌کند، به‌زودی رونمایی خواهد شد. این محصولی است که دیگران به آن فکر کرده‌اند؛ اما نتوانسته‌اند عملی کنند. پس از پنج سال تلاش و سرمایه‌گذاری، ما تخیل را به واقعیت تبدیل کرده‌ایم.»

به‌جز هواوی، سامسونگ و شیائومی و تکنو نیز به فکر طراحی گوشی تاشدنی سه‌تکه افتاده‌اند. شیائومی چند روز پیش در نمایشگاه SID 2024 مدل اولیه‌ای از این نوع گوشی را به‌نمایش گذاشت. به‌نظر می‌رسد گوشی‌های مجهز به دو لولا در آینده‌ی نزدیک به ترند گوشی‌های تاشدنی تبدیل می‌شوند.

گوشی تاشدنی جدید هواوی احتمالاً از صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی بهره خواهد برد. این محصول احتمالاً با سیستم‌عامل HarmonyOS عرضه می‌شود و به‌لطف فرم‌فکتور کتابی و سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT و پردازنده‌ی جدید کرین، خواهد توانست اپلیکیشن‌هایی در سطح کامپیوتر را اجرا کند. هنوز اسم تاشدنی جدید هواوی مشخص نیست.

علاوه‌بر گوشی هواوی، در رویداد پیش‌ رو نسل جدید ساعت‌ هوشمند هواوی با نام Watch GT 5 که به فناوری حسگر TruSense مجهز است و خودرو الکتریکی پنج‌نفره‌ی AITO M9 رونمایی خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره