نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

افشای مشخصات گوشی خوش قیمت گلکسی A16 سامسونگ

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
افشای مشخصات گوشی خوش قیمت گلکسی A16 سامسونگ

شهر سخت افزار/ به تازگی اولین اطلاعات از گوشی اقتصادی گلکسی A16 4G به بیرون درز کرده است. ظاهراً سامسونگ سرگرم تست نسخه بعدی رابط کاربری خودش روی این گوشی بوده و در همین رابطه مشخصات دستگاه ارزان‌قیمت سامسونگ نیز به بیرون درز کرده است. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

بر اساس گزارش gizmochina سامسونگ به تازگی تست رابط کاربری One UI گوشی گلکسی A16 4G را با بیلد نامبر A165FXXU0AXH7 آغاز کرده است. در همین رابطه شاهد افشای مشخصات این گوشی میان‌رده در شبکه‌های اجتماعی هستیم.


مشخصات گوشی گلکسی A16 4G سامسونگ

پیش از این اطلاعاتی درباره نسخه 5G گوشی Galaxy A16 منتشر شده بود. در همین رابطه اعلام شد که گوشی هوشمند سامسونگ به چیپستی قدرتمند و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. اکنون شاهد انتشار اولین اطلاعات از گوشی گلکسی A16 4G هستیم که نسبت به مدل 5G قیمت پایین‌تری دارد.

بر اساس گزارش Gizmochina، گوشی هوشمند اقتصادی گلکسی A16 4G سامسونگ با شماره مدل «SM-A165F» و با نام تجاری Galaxy A16 4G روانه بازار خواهد شد. این دستگاه اقتصادی به نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED در کنار تراشه‌ای گم‌نام با عملکرد مطلوب و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

علاوه بر این انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شود. همچنین سامسونگ برای گلکسی A16 4G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

سامسونگ در سه ماهه آخر سال گذشته میلادی گوشی گلکسی A15 4G را روانه بازار کرد. اما هنوز زمان دقیق رونمایی از گلکسی A16 4G مشخص نشده است. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند همانند نسل قبل در سه ماهه آخر سال جاری میلادی (فصل پاییز) رونمایی و عرضه شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره