نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

کد منبع اندروید 15 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
کد منبع اندروید 15 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

دیجیاتو/ هنوز هیچ گوشی یا تبلت هوشمندی قادر به دریافت آپدیت اندروید 15 نیست.

گوگل پس از ماه‌ها آزمایش و اشکال‌زدایی، سرانجام کد منبع نسخه پایدار آپدیت اندروید 15 را منتشر کرده است. البته این‌به‌‎روزرسانی هنوز برای هیچ گوشی یا تبلتی، از جمله دستگاه‌های پیکسل منتشر نشده است و انتشار آن حداقل یک ماه دیگر طول خواهد کشید.

کد منبع نسخه پایدار آپدیت اندروید 15 امروز منتشرشده و در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفته است. معمولا گوگل همراه با کد منبع، نسخه جدید اند‌روید را نیز برای گوشی‌ها و تبلت‌های پیکسل منتشر می‌کند، اما ظاهراً برای نسخه جدید برنامه دیگری را پیش گرفته است، چرا که اندرو‌ید 1‌5 هنوز برای سری گوشی‌های پیکسل نیز منتشر نشده است.

منتظر معرفی ویژگی‌های جدید اندروید 15 باشید!

با وجود انتشار کد منبع اندر‌وید 15، اکنون توسعه‌دهندگان می‌توانند سازگاری برنامه‌ها و بازی‌های خود با این آپدیت را آزمایش کنند. همچنین آن‌ها به ویژگی‌های جدیدی که همراه با اندروید 15 منتشرشده دسترسی دارند، بنابراین در روزهای آینده احتمالاً شاهد گزارش‌های بیشتری درباره این ویژگی‌ها باشیم.

گوگل همچنین در این پست ادعا‌کرده که گوشی‌های سامسونگ و دیگر برندها نیز در ماه‌های آینده آپدیت اندروید 15 را دریافت خواهند کرد. با‌این‌وجود می‌توان گفت که سامسونگ نیز ممکن است برنامه بتا رابط کاربری One UI 7.0 را در اواخر این ماه راه‌اندازی کند.

هرچند ابتدا انتظار می‌رفت که این برنامه ماه گذشته آغاز شود، اما ظاهراً شرکت مستقر در کره جنوبی انتشار آن را به تعویق انداخته تا باگ‌های اصلی را برطرف کند و نسخه پایدارتری را برای مشتریان خود منتشر کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره