نماد آخرین خبر

ویژگی جادویی Circle to Search با امکان جست‌و‌جوی موسیقی سوپرشارژ شد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ قابلیت کاربردی Circle to Search گوگل با امکان جست‌وجوی موسیقی به‌روزرسانی شد.
 
با Circle to Search می‌توانید به‌سرعت و به‌راحتی هر چیزی که در صفحه‌نمایش گوشی می‌بینید را جست‌وجو کنید. گوگل پیش‌تر روی اضافه‌کردن قابلیت‌های جدید به Circle to Search از جمله جست‌وجوی موسیقی کار کرده و اکنون به‌طور رسمی این ویژگی را تحت عنوان Music Search معرفی کرده است.

براساس بیانیه‌ی گوگل، Music Search به شما امکان می‌دهد موسیقی‌هایی را که در اپلیکیشن‌های دیگر یا محیط اطراف می‌شنوید جست‌وجو کنید.

فراخوانی Music Search به سادگی کلیک‌کردن روی دکمه‌ی موسیقی بعد از فراخوانی Circle to Search است. فراخوانی Circle to Search می‌تواند با فشار طولانی دکمه‌ی Home یا نوار ناوبری انجام شود.

هنگامی که گوشی موسیقی را شناسایی می‌کند، نام آهنگ و خواننده را نمایش می‌دهد و برای کسب اطلاعات بیشتر به یک ویدیوی یوتیوب لینک می‌دهد. با این کار می‌توانید موسیقی را مستقیما به پلی‌لیست یوتیوب خود اضافه کنید. قابلیت جست‌وجوی موسیقی Circle to Search در اکثر اپلیکیشن‌ها از جمله اینستاگرام و تیک‌تاک کار می‌کند.

گوگل جزئیات فنی‌ای در مورد نحوه‌ی عملکرد Music Search اعلام نکرده، اما احتمالا هنگام استفاده از این قابلیت میکروفون گوشی شما درگیر خواهد بود. به‌طور کلی جزئیات کارکرد دقیق Music Search مشخص نیست.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره