نماد آخرین خبر

آنر واچ ۵ معرفی شد؛ نمایشگر بزرگ، شارژدهی طولانی و قابلیت‌های سلامتی پیشرفته

منبع
زوميت
بروزرسانی
آنر واچ ۵ معرفی شد؛ نمایشگر بزرگ، شارژدهی طولانی و قابلیت‌های سلامتی پیشرفته

زومیت/ آنر واچ ۵ با شارژدهی چشمگیر و قابلیت‌های پیشرفته‌ی ردیابی سلامت معرفی شد.
 
آنر در کنار عرضه‌ی جهانی گوشی تاشدنی مجیک V3، ساعت هوشمند واچ ۵ را با شارژدهی طولانی و قابلیت‌های پیشرفته‌ی سلامتی معرفی کرد.

آنر واچ ۵ از صفحه‌نمایش اولد مربعی‌شکل ۱٫۸۵ اینچی با وضوح ۴۵۰ در ۳۹۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت بهره می‌برد. جدیدترین ساعت هوشمند آنر قاب آلومینیومی سری ۶ و دکمه‌ی چرخان دارد و به اسپیکر و میکروفون برای تماس‌های بلوتوثی و GPS مجهز است.


Honor

آنر مجیک ۵ به‌لطف گواهی IP68 و 5ATM در برابر آب و گردوغبار مقاومت دارد. ساعت هوشمند جدید آنر می‌تواند مجموعه‌ای از فعالیت‌های ورزشی را ردیابی کند.

آنر واچ ۵ به بلوتوث ۵٫۲ مجهز است و با چهار گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود. این ساعت سیستم‌عامل MagicOS 8 را اجرا می‌کند.


قابلیت‌هایی مانند Scientific Sleep Management و Healthy Morning Report و Quick Health Scan از جمله قابلیت‌های جدید آنر واچ ۵ به‌شمار می‌روند که اطلاعات کامل‌تری از وضعیت سلامتی کاربر ارائه می‌دهند.

باتری سیلیکون-کربن ۴۸۰ میلی‌آمپرساعتی آنر واچ ۵ نسبت‌به باتری آنر واچ ۴ حدود ۲۱ درصد چگالی انرژی بالاتری دارد. آنر ادعا می‌کند که می‌توانید تا ۱۵ روز در شرایط معمولی، از آنر واچ ۵ استفاده کنید.

آنر واچ ۵ در رنگ‌های سفید و سبز و مشکی دردسترس قرار می‌گیرد. قیمت ساعت هوشمند جدید آنر فعلا مشخص نیست.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر