نماد آخرین خبر

بازی جدید آواتار جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد؛ بازی تراز اول آواتار در دست ساخت است

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
بازی جدید آواتار جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد؛ بازی تراز اول آواتار در دست ساخت است

دیجی کالا/ استودیوی بازی‌سازی پارامونت (Paramount) و سابر اینتراکتیو (Saber Interactive) اخیرا بازی AAA جدیدی را بر اساس انیمیشن محبوب شبکه‌ی نیکلودئون (Nickelodeon) یعنی آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender) و افسانه‌ی کورا (The Legend of Korra) معرفی کرده‌اند.

این بازی اکشن نقش‌آفرینی به جای استفاده از شخصیت‌های شناخته‌شده‌ای مانند آنگ (Aang) و کورا (Korra)، داستان جدیدی را روایت می‌کند و در آن بازیکنان نقش یک آواتار جدید که تا به حال ندیده‌ایم را بر عهده می‌گیرند. بازی جدید آواتار برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در حال ساخت است و داستان آن هزاران سال در گذشته و در یک منطقه‌ی ناشناخته رخ خواهد داد.

به گفته‌ی سازندگان، بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که در یک دنیای پرهیجان غوطه‌ور شوند، بر هر چهار عنصر تسلط داشته باشند، در کنار همراهان خود وارد نبرد‌هایی پویا شوند و به طور کلی برخی از فراز و نشیب‌هایی را تجربه کنند که می‌تواند مسئولیت سنگین آواتار بودن را به نمایش بگذارد.

سازندگان این بازی جدید در گذشته روی بازی Warhammer ۴۰۰۰۰: Space Marine ۲ نیز کار کرده‌اند که عملکرد نسبتا خوبی از خود نشان داد. طبق گزارش‌ها، داستان بازی جدید آواتار با همکاری نزدیکی با استودیوی آواتار (Avatar Studios) ساخته می‌شود. این استودیو بخشی از شرکت انیمیشن‌سازی نیکلودئون به سرپرستی خالقان مجموعه‌ی اصلی یعنی مایکل دانته دی مارتینو (Michael Dante DiMartino) و برایان کونیتزکو (Bryan Konietzko) است.

در حال حاضر این تمام جزئیاتی که از این بازی جدید در دسترس است و هواداران باید منتظر بمانند تا ببینند این تیم چگونه این اثر مورد انتظار را به سرانجام می‌رساند. البته با توجه به اینکه اقتباس‌های منتشر شده از کارتون‌های محبوب نیکلودئون موفق نبوده‌اند، طرفداران می‌دانند که نباید زیاد به این بازی جدید نیز امیدوار باشند. البته نشانه‌هایی از تغییر برای آواتار وجود دارد، به خصوص با توجه به اینکه اقتباس تلویزیونی لایو اکشن نت‌فلیکس چراغ سبزی برای ساخت فصل دوم خود گرفته و همکاری اخیر آواتار و بازی فورتنایت نیز بسیار جذاب بوده است. بنابراین، در حالی که ممکن است یک بازی جدید آواتار چندان احساس خوشایندی را ایجاد نکند، اما در اینجور مواقع بهتر است به حکمت عمو آیرو (Uncle Iroh) در سریال روی بیاورید که می‌گوید: «سرنوشت چیز خنده‌داری است و شما هرگز نمی‌دانید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت».

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره