نماد آخرین خبر

طراحی شیائومی اسمارت بند ۹ پرو را ببینید

منبع
ترنجي
بروزرسانی
طراحی شیائومی اسمارت بند ۹ پرو را ببینید

ترنجی/ کمتر از ۳ ماه پیش بود که شیائومی اسمارت بند 9 با عمر باتری 21 روزه رسماً معرفی شد. به نظر می‌رسد که این برند چینی به دنبال عرضه مدل پیشرفته‌تر آن با پسوند Pro است. اگر شما هم به این محصول علاقه‌مند هستید، می‌توانید از همین حالا طراحی شیائومی اسمارت بند ۹ پرو را ببینید.

طراحی شیائومی اسمارت بند ۹ پرو
بر اساس این رندرهای غیررسمی باید گفت که اسمارت بند ۹ پرو خیلی با نسل قبلی خود متفاوت به نظر نمی‌رسد. قابل توجه‌ترین تغییر طراحی در اینجا خود نمایشگر است.

بر اساس رندرها، یک صفحه نمایش کمی خمیده را می‌بینیم که از صفحه تخت Band 8 Pro فاصله گرفته دارد. به نظر می رسد که بند نیز به طرز ماهرانه ای بهبود یافته، به طوری که حالا گیره در انتهای آن قرار گرفته است، شبیه به طراحی اپل واچ.


بزرگترین تغییر زیبایی شناختی ممکن است فریم این محصول باشد. فریم فلزی براق Band 8 Pro با بافت مات در Band 9 Pro جایگزین شده است. رندرها همچنین به نمایشگر بزرگ‌تر با حاشیه‌های باریک‌تر اشاره می‌کنند، اگرچه بدون ابعاد تایید شده نمی‌توان به طور قطعی در این زمینه اظهار نظر کرد.


بر اساس رندرهای فاش شده، دستبند هوشمند شیائومی Band 9 Pro احتمالا حداقل در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. البته شاید بعدا رنگ‌بندی بیشتری را با بندهای متفاوت ببینیم.

در حالی که مشخصات رسمی اعلام نشده، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که برمبنای اسمارت بند ۸ پرو، دستگاهی با ارتقاهای جزئی را شاهد باشیم.

نظر شما درباره این دستبند هوشمند با نمایشگر بزرگ شیائومی چیست؟ ساعت هوشمند یا این دستبندهای هوشمند دارای نمایشگر بزرگ؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره