نماد آخرین خبر

مبارزات بازی Mario and Luigi: Brothership را ببینید

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ شرکت نینتندو تریلر گیم‌پلی جدیدی از Mario and Luigi: Brothership را برای تشریح سازوکارهای بازی پخش کرد.
 
در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت نینتندو تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Mario and Luigi: Brothership را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، این بازی نقش‌آفرینی پلتفرمر، جدیدترین نسخه مجموعه پس از بازی Mario and Luigi: Paper Jam به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۵ دردسترس کاربران Nintendo 3DS قرار گرفت.
 
گیمرها در بازی Mario and Luigi: Brothership دوباره با ماریو و لوئیجی همراه می‌شوند و قدم به کانکوردیا می‌گذارند. کانکوردیا قبلا یک قاره بود، اما نیرویی عجیب باعث تقسیم آن به چندین جزیره شد. این دو برادر به کاوش در این جزایر می‌پردازند و با شهروندان و فرهنگ‌های مختلفی آشنا می‌شوند.

کاوش نقش تعیین‌کننده‌ای در بازی دارد و انجام این کار با حرکات ویژه ماریو و لوئیجی نظیر تبدیل‌شدن به بشقاب پرنده برای عبور از شکاف‌ها آسان‌تر می‌شود. زمانی‌که لوئیجی از یک بشکه برای پنهان‌کردن ماریو استفاده نمی‌کند، می‌تواند عملکردهای مستقلی نظیر جمع‌آوری سکه را نیز انجام دهد.

مبارزات بازی Mario and Luigi: Brothership شباهت زیادی به مجموعه Paper Mario دارد؛ درنتیجه پیروزی در نبردها در گرو زمان‌بندی مناسب در استفاده از حرکاتی نظیر جاخالی‌دادن، ضدحمله و واردکردن آسیب بیشتر با فشردن به‌موقع دکمه‌ها است. بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از حملات Bros. Attacks آسیب زیادی به دشمنان وارد کنند یا برای فعال‌سازی اثرات جانبی نظیر پرتاب توپ‌های آهنین به‌سوی دشمنان و تأثیرگذاری یک حمله روی چندین هدف به‌سراغ استفاده از Battle Plugs بروند.

طرفدارها می‌توانند منتظر بازگشت شخصیت‌های خاطره‌انگیز مجموعه نظیر باوزر و پرنسس پیچ باشند؛ درحالی‌که حرکات و حملات ترکیبی ماریو و لوئیجی در درون و بیرون نبردها نیز بهبودهایی داشته است. بازی Mario and Luigi: Brothership در تاریخ ۱۷ آبان (۷ نوامبر) به نینتندو سوییچ راه می‌یابد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره