نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تصاویر گلس محافظ گلکسی S25 اولترا، حاشیه‌های فوق‌العاده باریک گوشی را نشان می‌دهند

منبع
زوميت
بروزرسانی
تصاویر گلس محافظ گلکسی S25 اولترا، حاشیه‌های فوق‌العاده باریک گوشی را نشان می‌دهند

زومیت/ باتوجه‌به تصاویر فاش‌شده از گلس محافظ گلکسی S25 اولترا، ظاهراً سامسونگ می‌خواهد حاشیه‌های صفحه‌نمایش این گوشی را نسبت‌ به S24 اولترا باریک‌تر کند.

تصاویر فاش‌شده از گلس محافظ گلکسی S25 اولترا سامسونگ، پیش‌نمایشی از طراحی این گوشی هوشمند پرچمدار ارائه می‌دهند. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های قابل‌ مشاهده در تصاویر فاش‌شده، حاشیه‌های فوق‌العاده‌باریک نمایشگر است و به‌نظر می‌رسد حاشیه‌ها درمقایسه‌با نسل‌های قبلی کاهش یافته باشد.

تصاویر گلس گلکسی S25 اولترا را افشاگری به نام Tech Home در ایکس به‌اشتراک گذاشت. علاوه‌بر حاشیه‌های باریک نمایشگر که در این عکس‌ها به‌چشم می‌خورد، انتظار می‌رود سامسونگ از فریم ‌تخت و گوشه‌های گرد در گوشی مذکور استفاده کند. طراحی مینیمال و مدرن می‌تواند ظاهری جذاب به پرچم‌دار رده‌بالای کره‌ای‌ها ببخشد. حاشیه‌های باریک نمایشگر نیز می‌تواند به افزایش نسبت صفحه‌نمایش به بدنه کمک کند و فضای بیشتری دردسترس کاربر قرار دهد.

اگر حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S25 اولترا باریک‌تر از حاشیه‌های گلکسی S24 اولترا باشد و شایعات مرتبط با تغییرات طراحی دستگاه به حقیقت بپیوندند، باید دید استقبال خریداران از این مدل گوشی سامسونگ چگونه خواهد بود. البته هنوز اطلاعات رسمی‌ای درمورد مشخصات فنی و تاریخ عرضه دستگاه مذکور منتشر نشده است.

در روزها و هفته‌های آینده، احتمالاً اطلاعات بیشتری درمورد گلکسی S25 اولترا منتشر خواهد شد و به‌مرور با مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا خواهیم شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره