نماد آخرین خبر

کامپیوترهای جدید MSI معرفی خواهند شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
کامپیوترهای جدید MSI معرفی خواهند شد

ترنجي/ شرکت MSI اولين مراسم معرفي محصول مجازي خود را در تاريخ ۱۳ شهريور ۹۹ برگزار خواهد کرد. اين شرکت مي گويد قرار است با رايانه هايي که در اين رويداد اعلام مي کند، بازار جديدي را هدف قرار دهد. به نظر مي رسد که کامپيوترهاي جديد MSI بايد يک فرم فکتور يا ويژگي خاص داشته باشند.

قابل توجه است که اين رويداد فقط يک روز پس از برگزاري مراسم اينتل که آن هم يک محصول را به صورت مجازي معرفي مي کند، بنابراين ممکن است اين دو در ارتباط باشند. در آن رويداد، انتظار مي رود که اين شرکت از پردازنده هاي نسل يازدهم خود يعني تراشه هاي “Tiger Lake” رونمايي کند.

پردازنده هاي جديد بر روي يک فرايند ۱۰ نانومتري ساخته شده اند و از معماري گرافيکي جديد Xe اينتل استفاده مي کنند. احتمالا، اين شرکت فقط سري U و سري Y را معرفي مي کند، مانند آنچه که با Ice Lake انجام داده است.

شرکت MSI هيچ نکته اي راجع به آنچه ما مي خواهيم در تاريخ ۱۳ شهريور بشنويم ارايه نمي کند، جز اين که بازار جديدي را هدف گرفته است. احتمالا، رايانه هاي شخصي جديد از پردازنده هاي Tiger Lake استفاده مي کنند. خبر خوب اين است که اين رويداد براي عموم آزاد است، بنابراين هر کس مي تواند در آن شرکت کند. اگر مي خواهيد در آن شرکت کنيد، مي توانيد از اينجا اقدام کنيد.

*عکس تزئيني است

منتظر کامپيوترهاي جديد MSI هستيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره