logo

مشخصات هواوی نوا ۸ و ۸ پرو افشا شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ هواوي در سه ماهه پاياني سال ميلادي از سري  Nova 8 رونمايي خواهد شد. به تازگي قيمت و مشخصات هواوي نوا ۸ و ۸ پرو لو رفته است.

هواوي از سري نوا ۸ در سه ماهه پاياني سال ۲۰۲۰ رونمايي خواهد کرد. انتظار مي‎‌رود رونمايي اين گوشي تا اواخر سال به طول بيانجامد. پيش‌تر منابع چيني جزئيات مربوط به نوا ۸ اس‌اي را منتشر کردند. اکنون مشخصات هواوي نوا ۸ و ۸ پرو نيز افشا شده است.

افشاگري به‌نام Really Asen Jun، طي پستي در شبکه اجتماعي ويبو، مشخصات گوشي نوا ۸ را اعلام کرد. به گفته‌ي وي، گوشي جديد هواوي به پردازنده دايمنسيتي ۸۲۰ مجهز خواهد شد. اين چيپست در حال حاضر در انحصار برند ردمي است اما ظاهرا دوره‌ي انحصار آن در ماه دسامبر به پايان خواهد رسيد. از ديگر جزئيات هواوي نوا ۸ بايد به نمايشگر اولد با نرخ ۹۰ هرتز اشاره کرد که توسط شرکت Visionox يا Tianma تامين مي‌شود. قيمت مدل پايه اين گوشي، ۴۸۴ دلار خواهد بود.

مشخصات هواوي نوا ۸ و ۸ پرو
 گوشي نوا ۸ پرو از چيپست دايمنسيتي ۱۰۰۰ پلاس برخودار خواهد بود. اين مدل به نمايشگر اولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز شد. قيمت نسخه‌ي پرو، ۵۸۷ دلار اعلام شده است.

گفتني است که ممنوعيت‌هاي ايالات متحده بر عليه شرکت هواوي، باعث قطع رابطه اين شرکت با قطعه سازان شده است. اخيرا شرکت مدياتک لايسنس همکاري با هواوي را دريافت کرد و با اين وجود سري نوا ۸ از تراشه‌هاي دايمنسيتي اين شرکت استفاده خواهند کرد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره