logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

نمای پشتی لوگوی قدیمی اینستاگرام بالاخره مشخص شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
نمای پشتی لوگوی قدیمی اینستاگرام بالاخره مشخص شد

مجله ديجي کالا/ از زماني که اينستاگرام لوگوي خود را با شکل رنگارنگ کنوني بروزرساني کرد حدودا ۴ سال مي‌گذرد. به نظر مي‌رسد به همين زودي‌ها هم شاهد تعويض اين لوگو نباشيم اما در جشن ۱۰ سالگي اين شبکه‌ اجتماعي محبوب و بسيار پرطرفدار، شاهد تصويري از نماي پشتي لوگوي قديمي آن بوديم؛ تصويري که تاکنون موفق به مشاهده‌ي آن نشده بوديم.

معمولا کسي تمايل ندارد بداند پشت لوگوي شبکه‌هاي اجتماعي يا به طور کلي هر لوگوي ديگر چه شکلي دارد. چون اصلا در اين رابطه فکر هم نمي‌کنيم که ممکن است يک لوگو در بخش پشتي خود شکل خاصي داشته باشد. اما ظاهرا روي لوگوي قديمي اينستاگرام کار زيادي شده، آن‌ هم با جزئيات.

بعد از گذشت حدودا ده سال، اينستاگرام نماي پشتي لوگوي خود را نه در اينستاگرام بلکه طي يک حرکت کنايه‌آميز در توييتر با کاربران به اشتراک گذاشت. در سمت چپ-بالاي  بخش پشتي اين لوگو يک چشمي نسبتا بزرگ به چشم مي‌خورد که در واقع مربوط به همان دوربين روي بخش جلويي است. همچنين نوار رنگي اينستاگرام که در جلو ديده مي‌شد، تا بخش پشتي نيز امتداد يافته . ديگر موارد شامل تمام آن چيزي است که در يک دوربين غير DSLR مي‌توانيم ببينيم.

شايد بسياري‌ها اصلا به اين موضوع فکر نمي‌کردند اما بسيار جالب است بدانيم يک شرکت تا اين اندازه براي طراحي لوگوي اپليکيشن خود اهميت قائل شده و به جزئيات دقت کرده است. به نظر مي‌رسد در سالگرد ۲۰ سالگي اينستاگرام، باز هم شاهد يک غافلگيري تازه خواهيم بود چون هنوز تصويري از طراحي کناري اين لوگوي قديمي و محبوب منتشر نشده!

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره