logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

سامسونگ آیفون ۱۲ را به سخره گرفت

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله ديجي کالا/ چند روز قبل اپل از خانواده‌ي آيفون ۱۲ رونمايي کرد و همان‌طور که انتظار داشتيم، اين گوشي‌ها بدون شارژر و هدفون به دست کاربران مي‌رسند و اين يعني خريداران بايد مبلغ جداگانه‌اي براي خريد شارژر و هدفون سيمي بپردازند. مطابق معمول اين حرکت واکنش‌هاي زيادي به همراه داشته و يکي از صفحات سامسونگ در سايت فيسبوک با انتشار تصويري اين اقدام اپل را به سخره گرفته است.

در تصويري که در ادامه مي‌توانيد ببينيد، يک شارژر به تصوير کشيده شده که در پايين آن عبارت «همراه با گوشي گلکسي شما» توجه را جلب مي‌کند.

بايد خاطرنشان کنيم سامسونگ شرکت اپل را به دليل حذف جک هدفون تا مدت‌ها مسخره مي‌کرد اما فقط چند سال بعد اين شرکت تصميم گرفت گوشي‌هاي سري گلکسي نوت ۱۰ را بدون جک هدفون روانه‌ي بازار کند. سامسونگ بعد از انجام اين کار براي اينکه رياکار به نظر نرسد، تمام ويديوهاي تمسخرآميز را حذف کرد ولي کاربران موفق به پيدا کردن ويديوها شدند و بار ديگر آن‌ها را آپلود کردند.

بنابراين از آنجايي که سامسونگ سابقه‌ي خوبي در اين زمينه ندارد، معلوم نيست که چه زماني اين شرکت مي‌خواهد شارژر را از جعبه‌ي گوشي‌هاي خود حذف کند. در همين رابطه مي‌توانيم به يک گزارش اشاره کنيم که چند ماه قبل منتشر شد و طبق آن، احتمالا سامسونگ قصد دارد از سال ۲۰۲۱ شارژر را از جعبه‌ي برخي از گوشي‌هاي خود حذف کند. اين يعني برخلاف جک هدفون، گويا لازم نيست چند سال منتظر بمانيم و به نظر مي‌رسد سامسونگ در اين زمينه خيلي زود دست به کار خواهد شد.

سامسونگ تنها شرکتي نيست که اپل را به خاطر حذف شارژر از جعبه‌هاي آيفون ۱۲ به سخره گرفته و همچنين مي‌توانيم به شيائومي هم انتشار کنيم که اکانت رسمي آن در توييتر يک توييت در اين رابطه منتشر کرده است. در اين توييت شيائومي اعلام کرده که چيزي را از جعبه‌ي گوشي پرچم‌دار Mi 10 Pro حذف نکرده است.

روي هم رفته، به نظر شما آيا سامسونگ به‌زودي شارژر را از جعبه‌ي گوشي‌هاي خود حذف مي‌کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و ديگران در ميان بگذاريد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره