logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

اپل قیمت شارژر بی‌سیم و قاب چرمی جدید آیفون ۱۲ را اعلام کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ پيش فروش گوشي‌هاي آيفون ۱۲ ميني و ۱۲ پرو مکس به تازگي آغاز شده و همزمان با آن، قيمت برخي لوازم جانبي مانند شارژر بي‌سيم MagSafe Duo نيز مشخص شده است.

شارژ بي‌سيم اپل با قيمت ۱۲۹ دلار( حدودا 3,147,600 تومان) به فروش مي‌رسد که شامل شارژر با قابليت شارژ همزمان آيفون ۱۲ و اپل واچ و يک کابل USB-C به لايتنينگ ۱ متري مي‌شود. در جعبه اين محصول آداپتور وجود ندارد و اين کمپاني به کاربران توصيه مي‌کند که آداپتور ۲۰ واتي USB-C با قيمت ۱۹ دلار( حدودا 463,600 تومان) را براي آن سفارش دهند. اپل اشاره‌اي به تاريخ عرضه اين محصول نکرده و تنها از عرضه در آينده نزديک خبر داده است.

شارژر مگ سيف قيمتي برابر ۳۹ دلار دارد که البته بايد براي آداپتور آن ۲۰ دلار هزينه اضافه پرداخت کنيد و قيمت شارژر USB-C اپل واچ نيز بدون آداپتور ۲۰ دلاري برابر ۲۹ دلار است. با توجه به اين موارد، شارژر بي‌سيم Magsafe Duo قيمت تقريبا مناسبي دارد.

شرکت اپل قيمت قاب‌ چرمي جديد گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲ را نيز اعلام کرده که برابر ۱۲۹ دلار است. اين قاب در رنگ‌هاي آبي، صورتي، قرمز و قهوه‌اي به فروش مي‌رسد و از محلي براي نگهداري کارت‌هاي اعتباري و همچنين بند بهره مي‌برد.

اين قاب چرمي جديد با فناوري شارژ بي‌سيم مگ‌سيف اپل سازگار است و حتي در هنگام استفاده از آن قادر به شارژ گوشي خود خواهيد بود. تاريخ عرضه اين محصول نيز مانند شارژر بي‌سيم Magsafe Duo مشخص نشده و اپل تنها به عرضه در آينده نزديک اکتفا کرده است.

اگر به دنبال خريد قاب چرمي استاندارد هستيد، مي‌توانيد از امروز آن را براي آيفون ۱۲ ميني، آيفون ۱۲، آيفون ۱۲ و ۱۲ پرو مکس سفارش دهيد. اين قاب چرمي قيمتي برابر ۵۹ دلار دارد و با سيستم شارژ مگ‌ سيف نيز سازگار است. کاربران مي‌توانند اين محصول را در رنگ‌هاي آبي، زرد، قهوه‌اي، مشکي و قرمز سفارش دهند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم