logo

خبری شوکه کننده برای منتظران پرچمدار جدید شیائومی

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
خبری شوکه کننده برای منتظران پرچمدار جدید شیائومی

گجت نيوز/ چنان که به نظر مي‌رسد، وضوح دوربين شيائومي مي ۱۱ پرو – Mi 11 Pro از مدل عادي مي ۱۱ کمتر بوده و از ۱۰۸ مگاپيکسل به ۵۰ مگاپيکسل کاهش خواهد يافت.

پرچمدار جديد شرکت شيائومي به نام شيائومي مي ۱۱ به تازگي و به عنوان اولين گجت اندرويدي که از پردازنده ۵ نانومتري اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده مي‌کند معرفي شده و هم‌اکنون نيز تست‌هاي متفاوتي از آن به عمل آمده است. با اين وجود هنگام مطالعه مشخصات فني اين گوشي، به موردي بر خواهيد خورد که بدون شک توجه شما را جلب خواهد کرد؛ وجود دوربين اصلي با وضوح ۱۰۸ مگاپيکسل که اخيرا هم در يک ويديو کيفيت آن را با دوربين ۱۲ مکاپيکسلي آيفون ۱۲ پرو مکس قرار داده بوديم که نتيجه قابل تاملي را هم نشان داده بود.

دوربين شيائومي مي ۱۱ پرو

با اين حال اگر اخبار مربوط به گوشي‌هاي پرچمدار سري مي ۱۱ شرکت شيائومي را دنبال کرده باشيد، قطعا مي‌دانيد که بنا بر تصاوير لو رفته از کيس‌هاي مربوط به گوشي، حال مشخص شده که يک کدل ديگر تحت عنوان Mi 11 Pro نيز در آينده نزديک عرضه خواهد شد که هنوز اطلاعات چنداني از مشخصات آن در دسترس ما نيست. با اين حال اخيرا فردي به نام بن گسکين (Ben Geskin) که پيش از اين نيز اطلاعات بسياري را درباره گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲ و سري مي ۱۰ لو داده بود، اظهار کرده که دوربين مدل پرو گوشي شيائومي مي ۱۱ از دوربين ۵۰ مگاپيکسلي بهره خواهد برد.

اينکه چقدر اين گفته حقيقت داشته باشد مشخص نيست، اما امري که نمي‌توان ناديده گرفت افت وضوح دوربين خواهد بود که پيش‌بيني مي‌شود در ازاي پايين آمدن وضوح، مدل آن تغيير کند. مدل حاضر دوربين به کار رفته در گوشي شيائومي مي ۱۱ از نوع سامسونگ ISOCELL HMX است که پيش از اين در گوشي‌هاي شيائومي مي ۱۰ ، شيائومي مي ۱۰ تي پرو و همچنين موتورولا اج پلاس استفاده شده بود.

به هر حال تا زمان معرفي رسمي که احتمالا در ماه آينده اتفاق مي‌افتد صبر کنيم تا اطلاعات رسمي و دقيق‌تري از آن منتشر شود. همچنين لازم به ذکر است که بيشتر بودن ميزان وضوح يا همان عددي که در مقابل مگاپيکسل قرار مي‌گيرد، تضمين کننده کيفيت بهتر آن نيست و براي ديدن نتيجه اين موضوع بهتر است تا ويديو مربوط به مقايسه دوربين مي ۱۱ و آيفون ۱۲ پرو مکس را مشاهده کنيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره