logo

جمع آوری شارژرهای بی سیم Belkin به علت خطر آتش سوزی

منبع
کليک
بروزرسانی
جمع آوری شارژرهای بی سیم Belkin به علت خطر آتش سوزی

کليک/ پس از مشکلات به وجود آمده مبني بر آتش سوزي شارژرهاي بي سيم Belkin که اپل اقدام به فروش آنها کرده بود، فراخوان عودت اين شارژرها توسط شرکت منتشر شد.

کمپاني بلکين فراخوان باز گرداني تمامي شارژر هاي بي سيم جديد خود که توسط شرکت اپل فروخته شده بود را منتشر کرد. بنا به گفته اين شرکت، علت آتش گرفتن اين شارژر ها يک نوع نقص ساختاري بوده که منجر به خطراتي همچون شوک الکتريکي مي شود.

اين کمپاني اعلام کرده است که مبلغ کامل پرداخت شده براي اين محصول را به مشتريان خود باز مي گرداند. کميسيون ايمني محصولات ايالات متحده و بلکين ادعا مي کنند که هيچگونه صدمه يا خسارت مالي از طرف خريداران اين محصول گزارش نشده است. شرکت بلکين تاکيد دارد تمامي خريداران هرچه سريع تر استفاده از اين محصول را متوقف و نسبت به عودت آن اقدام نمايند.

شارژرهاي بي سيم Belkin توسط فروشگاه هاي خرده فروشي اپل و يا به صورت آنلاين فروخته شده بودند. با توجه به گزارش ثبت شده توسط کميسيون ايمني محصولات ايالات متحده, حدود 2280 عدد از اين شارژر ها از جولاي تا اکتبر سال 2020 فروخته شده است. مشکلات ناشي از اين محصول سال پيش شناسايي شد و شرکت بلکين در ماه دسامبر اعلام کرد که فرايند باز پس گيري اين محصول را انجام خواهد داد. با استناد به وبسايت کميسيون ايمني محصولات ايالات متحده, فراخوان عودت شارژر هاي بي سيم بلکين چهارشنبه سيزدهم ژانويه آغاز شد. همچنين کمپاني بلکين يک هشدار ايمني در وب سايت خود منتشر کرد که از تمام خريداران شارژر هاي بي سيم و قابل حمل اين شرکت درخواست کرد که بصورت داوطلبانه اقدام به عودت اين محصول نمايند. دليل اين امر احتمال داغ شدن و آتش سوزي يا وارد کردن شوک الکتريکي به مشتريان اعلام شده است.

بايد ديد آيا همه خريداران شارژرهاي بي سيم Belkin اقدام به بازگرداني اين محصول خواهند کرد يا خير.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره