logo

شیائومی سریعترین سرعت شارژ بی‌سیم را برای Mi 11 Pro استفاده خواهد کرد

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
شیائومی سریعترین سرعت شارژ بی‌سیم را برای Mi 11 Pro استفاده خواهد کرد

سخت افزار/ مي‌توان گفت بيشترين پيشرفت در زمينه شارژ بي‌سيم متعلق به کمپاني شيائومي مي‌باشد و شارژ وايرلس 80 وات شيائومي که به تازگي تيتر خبري سايت‌هاي تکنولوژي شده، همه را در شوک فرو برده است. آيا اين کمپاني قادر است چنين سرعت شارژي را به صورت بي‌سيم براي گوشي هوشمند شيائومي Mi 11 Pro فراهم کند يا تنها شاهد يک شايعه هستيم؟

شيائومي اولين کمپاني بود که از گوشي هوشمند خود با پردازنده اسنپدراگون 888 رونمايي کرد. اما با توجه به ضعيف بودن بخش دوربين Mi 11 همه کاربران شيائومي انتظار رونمايي نسخه Pro را از اين کمپاني داشتند. اما هيچکس فکرش را هم نمي‌کرد که تفاوت نسخه عادي و Pro به مواردي به غير از دوربين برسد. طبق گزارش‌هاي منتشر شده، ماه ديگر شيائومي از نسخه Pro اين سري رونمايي خواهد کرد.

شارژ وايرلس 80 وات شيائومي براي Mi 11 Pro: سريعترين سرعت شارژ بي‌سيم
شارژ وايرلس يکي از قابليت‌هايي است که هر پرچمدار از آن برخوردار مي‌باشد اما به صورت کلي سرعت شارژ بي‌سيم درحال حاضر به بالاتر از 50 وات نرسيده است ولي شيائومي قصد دارد تا قوانين را بار ديگر بشکند. شارژ وايرلس 80 وات شيائومي براي MI 11 Pro مي‌تواند خبر خوبي براي افرادي که دستگاه خود را به صورت بي‌سيم شارژ مي‌کنند باشد.


به غير از شارژ بي‌سيم، شيائومي به احتمال زياد از شارژ سيمي 120 وات سال گذشته نيز در اين دستگاه استفاده خواهد کرد تا بتواند يکي از سريع‌ترين دستگاه‌هاي دنيا را با سريع‌ترين آداپتور موجود براي شارژ همراه کند. از شايعات ديگري که در رابطه با Xiaomi MI 11 Pro شنيده شده است، زوم 10 برابر اپتيکال و 120 برابر هيبريد براي دوربين تل فوتو مي‌باشد. همچنين نمايشگر دستگاه مثل Mi 11 خواهد بود و شاهد يک نمايشگر 6.81 اينچ QHD+ با نرخ بروزرساني 120 هرتز در کنار نرخ لمس 480 هرتز هستيم.

نظر شما در رابطه با شارژ وايرلس 80 وات شيائومي براي Mi 11 Pro چيست؟ آيا اين قابليت خطرناک است؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره