logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تمام گلکسی‌های سامسونگ بدون شارژر می‌شوند

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
تمام گلکسی‌های سامسونگ بدون شارژر می‌شوند

ديجي کالا/ شرکت کره‌اي سامسونگ قصد دارد که امسال تغييرات گسترده‌اي را در تلفن‌هاي همراه بعدي خودش ايجاد کند. به عنوان نمونه در مراسم رونمايي ديديم که يکي از تغييرات مهم صورت گرفته توسط سامسونگ اضافه شدن پشتيباني از قلم S Pen به سري گوشي‌هاي گلکسي S است.

همان‌گونه که در مراسم رونمايي ديديم، با وجود اينکه سامسونگ در گذشته انجام اين کار توسط اپل را مسخره کرده بود، اما اين شرکت هم در نهايت تصميم مشابهي را گرفت و آداپتور شارژر و هدفون را از جعبه‌ي گوشي‌هاي پرچمدار جديد گلکسي S21، گلکسي +S21 و گلکسي S21 اولترا حذف کرد.

به نظر مي‌رسد که اين تصميم سامسونگ مبني بر حذف شارژر و هدفون از جعبه‌ي گوشي‌هاي جديد سري S21 تنها به گوشي‌هاي پرچمدار اين شرکت محدود نمي‌شود و اين شرکت کره‌اي قصد دارد که رفته‌رفته شارژر را از ديگر گوشي‌هاي گلکسي هم حذف کند.

در بيانيه‌ي جديد سامسونگ که در اين هفته منتشر شده است، سامسونگ تأييد کرده است که قصد دارد نه تنها شارژر بلکه هدفون را هم به صورت تدريجي از جعبه‌ي ديگر گوشي‌هاي خود حذف کند.

آن‌ها درباره‌ي اين موضوع گفته‌اند:

«ما عقيده داريم که حذف تدريجي آداپتور شارژر و هدفون از جعبه‌ي گوشي‌ها کمک مي‌کند تا مشکلات مربوط به مصرف پايدار حل شود. انجام اين کار همچنين باعث مي‌شود فشاري که به طور مداوم به کاربران به‌دليل دريافت وسايل جانبي غيرضروري بعد از خريد گوشي‌هاي جديد وارد مي‌شود، برطرف شود.»

در يک طرف اين شرکت کره‌اي قصد دارد دو شارژر بدون سيم با قابليت شارژ سريع را در هفته‌هاي آينده به بازار آينده کند. با وجود اينکه تمامي کاربران در زمان استفاده از گوشي بدون شک به شارژر احتياج خواهند داشت، اما هدفون بيشتر شبيه هديه‌اي است که شرکت‌هاي توليد کننده براي افزايش جذابيت در جعبه‌ي گوشي‌ها خود قرار مي‌دهند.

در نهايت بايد بگوييم که با شروعي که امسال از سامسونگ ديده‌ايم، طرفداران اين برند در آينده مجبور خواهند بود که در صورت نياز هر دو اين لوازم جانبي را به صورت جداگانه تهيه کنند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره