logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

اطلاعاتی جدید از گوشی هواوی P50

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ جزئيات جديدي از گوشي هواوي P50 منتشر شده است که به نمايشگر ۱۲۰ هرتزي و ارائه زوم ۲۰۰ برابري در دوربين نسخه گران قيمت آن اشاره دارد.

امروز، يک افشاگر اطلاعات جديدي از گوشي‌هاي خانواده هواوي پي ۵۰ را منتشر کرده است. اين افشاگر ادعا مي کند يک نسخه مخصوص آزمايش داخلي شرکت از مدل اصلي سري پي ۵۰ را در دست گرفته است که نرخ رفرش ۹۰ هرتزي دارد، در حالي که نسخه بالارده اين خانواده از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزي استفاده مي‌کند. اين گوشي‌ها همچنين به چيپست Kirin 9000 و ۹۰۰۰e نيز تجهيز مي‌شوند. وي مي‌گويد در مرکز بخش بالايي نمايشگر هر دو گوشي هواوي P50 هم يک حفره بسيار کوچک براي ميزباني از دوربين سلفي قرار دارد.

جزئيات جديد از گوشي هواوي P50
اما کيفيت نمايشگر اين گوشي‌ها پايين‌تر از سري شيائومي مي ۱۱ که امتيازهاي بسيار بالايي را در آزمايش‌ها گرفته است نخواهد بود. در عين حال، اين گوشي‌ها همچنان از دوربين‌هايي که با همکاري کمپاني پرآوازه لايکا ساخنه شده‌اند استفاده مي‌کنند. البته سيستم تصويرنگاري اصلي آن‌ها شبيه سري ميت ۴۰ است، اما ظاهراً زوم ۲۰۰ برابري را ارائه خواهد کرد.


نسخه اصلي اين خانواده از فناوري شارژ سيمي ۶۶ وات به علاوه شارژ بي‌سيم ۵۰ وات پشتيباني مي‌کند. هرچند هواوي در نشست‌هاي داخلي خودش عنوان کرده که در تلاش براي ارائه فناوري شارژ ۱۳۵ وات است. با اين حال هنوز در مورد اين جزئيات تصميمي گيري نکرده است.

ما همچنين مي‌دانيم که اين گوشي‌ها با سيستم عامل Harmony OS 2.0 توسعه پيدا کرده توسط خود هواوي براي رقابت با اندرويد عرضه نخواهد شد. اين محصولات از رابط کاربري EMUI 11 مبتني بر پلتفرم اندرويد استفاده خواهند کرد. پيشتر شنيده بوديم نسخه جهاني گوشي هواوي P50 در دو نسخه با اندرويد و هارموني او اس عرضه مي‌شود، در حالي که نسخه چيني آن فقط مجهز به هارموني او اس خواهد بود.

از ديگر ويژگي‌هاي قابل انتظار در گوشي‌هاي خانواده Huawei P50 مي‌توان به ۴ اسپيکر فراگير و يک موتور ويبره ارتقاء يافته اشاره کرد. هرچند به تازگي رندرهايي از اين گوشي‌ها منتشر شده، اما آن‌ها کاملاً جعلي به نظر مي‌رسند. با اين حال ما مي‌دانيم که هواوي آن‌ها را در رنگبندي مختلفي بدون نسخه چرمي عرضه مي‌کند و بدنه آن‌ها نيز سبک‌تر و باريک‌تر از گوشي‌هاي سري ميت ۴۰ خواهد بود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره