logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

سامسونگ در خرید شارژر تخفیف می دهد!

منبع
ترنجي
بروزرسانی
سامسونگ در خرید شارژر تخفیف می دهد!

ترنجي/ درمورد برداشتن شارژر و هندزفري از جعبه گوشي هايي که به تازگي روانه بازار مي شوند صحبت هاي زيادي شنيده ايم. سامسونگ براي آن دسته از خريداران که گلکسي S21 را پيش خريد کرده اند و از قبل شارژري نداشتند، در خريد شارژرهاي جديد تخفيف در نظر گرفته است.

تخفيف سامسونگ در خريد شارژر گلکسي S21
سامسونگ اعلام کرده است که يک کوپن تخفيف 10،000 ووني (حدود 9 دلار) به کساني که گلکسي S21 ، گلکسي S21+ و گلکسي S21 Ultra را پيش خريد مي کنند، ارائه مي دهد. مشتريان هنگام خريد شارژر 25 واتي Type-C از اين کوپن تخفيف مي توانند استفاده کنند. اعتبار کوپن ها از 22 ژانويه تا 25 فوريه خواهد بود.

در حال حاضر، هزينه شارژر در کره جنوبي 25000 وون (حدود 22 دلار) است، اما مي توان با استفاده از کوپن قيمت را به 15000 وون (حدود 13 دلار) کاهش داد. کد کوپن از طريق پيام کوتاه براي مشترياني که پيش خريد مي کنند ارسال مي شود و هرکس که پيام را دريافت نکرده باشد، مي تواند آن را در سامسونگ ديجيتال پلازا در کره دريافت کند. شارژر در رنگ هاي سياه و سفيد موجود است. سامسونگ قيمت شارژر را در بازارهاي ديگر نيز کاهش داده است.


اين شرکت يک قاب سيليکون با اس پن و هدفون گلکسي بادز پرو را به صورت رايگان به کساني که گلکسي S21 Ultra را پيش خريد مي کنند، مي دهد. مشترياني که گلکسي S21 و گلکسي S21+ را پيش خريد کرده اند، يک قاب سيليکوني با کيفيت و يک هدفون گلکسي بادز لايو به طور رايگان دريافت مي کنند. خريداران، هر مدلي از اين سري را پيش خريد کنند، يک ردياب گلکسي اسمارت تگ نيز به رايگان دريافت مي کنند. همچنين در خريد گلکسي واچ اکتيو 2 و گلکسي واچ 3، پنجاه درصد تخفيف براي اين دسته از مشتريان در نظر گرفته شده است.

مشترياني که پيش خريد مي کنند همچنين مي توانند از شش ماه اشتراک پريميوم يوتيوب، سه ماه اشتراک سرويس پخش موسيقي ملون، کوپني به ارزش 200،000 وون براي استفاه در بستر کلاس هاي آنلاين 101، و سه ماه اشتراک در کتابخانه Millie و پلت فرم کتاب صوتي Welaaa بهره ببرند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره