logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

شارژر جدید شیائومی گوشی شما را در عرض ۲۰ دقیقه شارژ می‌کند

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
شارژر جدید شیائومی گوشی شما را در عرض ۲۰ دقیقه شارژ می‌کند

گجت نيوز/ به تازگي شارژر ۱۲۰ واتي (دومين شارژر) شيائومي در چين عرضه شده است، اين شارژر جديد مي‌تواند گوشي‌ شما در ۲۰ دقيقه شارژ کند.

در آگوست (شهريور) سال گذشته شيائومي دهمين سالگرد تاسيس خود را جشن گرفت و به همين مناسبت دو گوشي مي ۱۰ اولترا (Mi 10 Ultra) و ردمي K30 اولترا (Redmi K30 Ultra) را به بازار عرضه کرد. گوشي مي ۱۰ اولترا با شارژر ۱۲۰ واتي عرضه شد که اولين و تنهاترين گوشي هوشمندي است که از فناوري شارژ سريع ۱۲۰ واتي پشتيباني مي‌کند.



اکنون شيائومي شارژر ۱۲۰ واتي را براي فروش در چين عرضه کرده و داراي قيمت ۲۴۹ يوان (۳۸ دلار) است. به غير از فناوري شارژ سريع، شيائومي در بخش شارژ بي‌سيم (وايرلس) و شارژر معکوس اقداماتي انجام داده و توانسته به تکنولوژي شارژ بي‌سيم ۸۰ واتي و شارژ معکوس ۱۰ واتي دست پيدا کند. شما مي‌توانيد از شارژر ۱۲۰ واتي براي شارژ گوشي مي ۱۰ اولترا استفاده کنيد و اين شارژر مي‌تواند اين گوشي را در مدت زمان ۵ دقيقه، ۴۱ درصد شارژر کند و اگر به اين شارژر ۲۳ دقيقه زمان بدهيد، باتري ۴۵۰۰ ميلي آمپري مي ۱۰ اولترا را کاملا شارژ مي‌کند.



شارژر ۱۲۰ واتي شيائومي مجهز به ده مکانيزم محافظتي هوشمند است و اين مکانيزم‌ها شامل محافظت در برابر اتصال کوتاه، محافظت در برابر جريان بيش از حد، حفاظت از ولتاژ بيش از حد، محافظت در برابر حرارت بيش از حد، محافظت در برابر ولتاژ پايين، حفاظت الکترواستاتيک و حفاظت از ميدان مغناطيسي هستند. اين مکانيزم‌ها اطمينان حاصل مي‌کنند که در صورت طبيعي بودن جريان برق، شارژر به خوبي کار کند.

همچنين اين شارژر از يک تراشه شناسايي هوشمند استفاده مي‌کند که باعث مي‌شود تا اين شارژر با گوشي‌هاي هوشمند ديگر، لپ تاپ‌ها و ساير گجت‌هاي موجود در بازار سازگار باشد. شما مي‌توانيد با استفاده از کابل موجود در جعبه اين دستگاه تمام لپ تاپ‌هايي که از درگاه USB-C پشتيباني مي‌کنند را شارژ کنيد.



اين شارژر که دومين شارژر ۱۲۰ واتي شيائومي است داراي رنگي سفيد بوده و طراحي سبک و ساده‌اي دارد، قسمت مياني اين شارژر براق بوده و باقي قسمت‌ها مات هستند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره