logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

ساخته شدن آیفون 12 پرو و گلکسی اس 21 اولترا با یک کیلوگرم طلا!

منبع
زوميت
بروزرسانی
ساخته شدن آیفون 12 پرو و گلکسی اس 21 اولترا با یک کیلوگرم طلا!

زوميت/ شرکت کاويار، آيفون ۱۲ پرو و گلکسي اس ۲۱ اولترا ساخته‌شده با يک کيلوگرم طلاي ۲۴ عيار را راهي بازار کرده است که البته قيمت بسيار بالايي دارند.
   
اگر ۱۵۹ هزار دلار داريد که نمي‌خواهيد از آن استفاده کنيد و قصد داريد اين پول را روي طلا سرمايه‌گذاري کنيد، ما يک پيشنهاد هيجان‌انگيز براي شما داريم.

مي‌خواهيم طلايي را به شما معرفي کنيم که 5G دارد و از تراشه ۵ نانومتري استفاده مي‌کند. شرکت کاويار دو گوشي طلا معرفي کرده است که در کنار قيمت بالايي که دارند، شبيه شمش طلا هستند.

کاويار گوشي‌‌هاي گلکسي اس ۲۱ اولترا و آيفون ۱۲ پرو را با طلا ساخته است. به گزارش جي‌اس‌ام‌آرنا، گلکسي اس ۲۱ پرو طلا با قيمت ۱۶۹ هزار دلار(حدود 4 ميليارد و 41 ميليون تومان) و آيفون ۱۲ پرو با قيمت ۱۵۹ هزار(حدود 3 ميليارد و 802 ميليون تومان) دلار راهي بازار مي‌شوند.

براي ساخت هر کدام اين گوشي‌ها از يک کيلوگرم طلاي ۲۴ عيار استفاده شده است. البته اين مقدار طلا را مي‌توان با يک‌سوم قيمت خريداري کرد؛ اما  شمش طلاي معمولي از صفحه‌نمايش OLED که از HDR پشتيباني مي‌کند، برخوردار نيست.

شرکت کاويار به شکل معمول از طلاي ۱۸ عيار براي ساخت گوشي‌ استفاده مي‌کند؛ چراکه طلاي خالص يا ۲۴ عيار بسيار نرم‌تر است و براي استفاده‌ي روزانه مناسب نيست. پس اگر اين گوشي را خريداري کرديد، نبايد خريد قاب سيليکوني را فراموش کنيد.

شرکت کاويار قاب سيليکوني هم براي اين گوشي‌ها عرضه کرده است که داخل يک کيس لاکچري سفيدرنگ عرضه مي‌شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم