logo

رندر جدید گلکسی تب A7 لایت سامسونگ در رنگی جدید منتشر شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ سامسونگ در ماه‌هاي آينده مي‌خواهد از چندين تبلت جديد رونمايي کند که يکي از آن‌ها، گلکسي تب A7 لايت خواهد بود که حالا رندر جديدي از آن منتشر شده است.

اين رندر جديد توسط منبع موثق حوزه فناوري به نام «ايوان بلس» به اشتراک گذاشته شده و اين تبلت کره‌اي را در رنگ نقره‌اي به نمايش مي‌گذارد. غير از رنگ جديد، طراحي اين محصول تفاوتي با رندر قبلي آن ندارد، با اين حال از عرضه اين تبلت در رنگ‌هاي متنوع خبر مي‌دهد که حق انتخاب خريداران را افزايش مي‌دهد.

روي پنل پشتي اين دستگاه دوربين اصلي تکي به چشم مي‌خورد و البته در کنارش فلاش LED قرار ندارد. در بخش مياني اين پنل برند لوگو خودنمايي مي‌کند. طبق رندر جديد به نظر مي‌رسد اين دستگاه بدنه فلزي دارد، اما با توجه به قيمت و مشخصات به احتمال بسيار زياد با بدنه پلاستيکي روبه‌رو مي‌شويم، با اين حال فريم آن احتمالا فلزي خواهد بود

در بخش جلويي حاشيه‌هاي تقريبا زيادي اطراف نمايشگر قرار گرفته و در بخش پاييني اين تبلت هم جک ۳.۵ ميلي‌متري هدفون و پورت USB-C قرار دارد. در بالاي اين صفحه نمايشگر که گفته مي‌شود ۸.۴ يا ۸.۷ اينچي است، دو حفره به چشم مي‌خورد که يکي از آن‌ها براي دوربين سلفي و ديگري احتمالا براي سنسور سنجش نور محيط خواهد بود.

سامسونگ گلکسي تب A7 لايت به علت قيمت مقرون به صرفه‌اش، از پنل LCD بهره مي‌برد و البته داراي چيپ هليو P22T مدياتک با پردازشگر گرافيکي IMG PowerGR GE8320 خواهد بود. از ساير مشخصات گلکسي تب A7 لايت مي‌توان به باتري ۵۱۰۰ ميلي آمپر ساعتي، ۳ گيگابايت رم، بلوتوث ۵.۰ و سيستم عامل پيش فرض اندرويد ۱۱ اشاره کرد.

اين دستگاه در گذشته موفق به کسب تاييديه FCC، بلوتوث SIG و TENAA شده، با اين حال انتظار مي‌رود تبلت جديد کره‌اي‌ها نزديک به دو ماه ديگر يعني در ژوئن ۲۰۲۱ راهي بازار مي‌شود

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره