logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

تصاویری از گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip3 منتشر شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله ديجي کالا/ همانطور که احتمالا مي‌دانيد، سامسونگ در آينده‌ي نزديک از گوشي‌هاي تاشوي گلکسي زد فولد ۳ و گلکسي زد فليپ ۳ رونمايي خواهد کرد. هنوز تاريخ دقيق رونمايي اين گوشي‌ها فاش نشده ولي به لطف تصاوير منتشر شده از آن‌ها، حالا مي‌توانيم به بخشي از ويژگي‌هاي اين دو گوشي بپردازيم.

گلکسي زد فليپ ۳
طبق اين تصاوير، گلکسي زد فليپ ۳ روي هم رفته نسبت به نسل قبلي بدنه‌ي ضخيم‌تري دارد. همچنين به نظر مي‌رسد سامسونگ توانسته شکاف بين دو نمايشگر را هنگام بسته بودن گوشي کاهش دهد اما همچنان فاصله‌ي بسيار کوچکي بين دو بخش نمايشگر ديده مي‌شود.

در اين تصاوير ۴ رنگ از گلکسي زد فليپ ۳ به نمايش گذاشته شده و در پنل پشتي هم نمايشگر بيروني ابعاد بزرگ‌تري پيدا کرده است. همانطور که مي‌توانيد ببينيد، با استفاده از نمايشگر بيروني امکان خواندن کامل يک پيام وجود دارد. همچنين در بخش پشتي گوشي هم شاهد دو دوربين اصلي هستيم که ظاهرا با دوربين اصلي و اولترا وايد ۱۲ مگاپيکسلي سروکار داريم.


از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توانيم به تعبيه‌ي حسگر اثر انگشت در دکمه‌ي پاور اشاره کنيم که نسل قبلي اين گوشي هم مبتني بر همين مشخصه است. همچنين به لطف بهبود قابليت Flex Mode، کاربران به طور همزمان مي‌توانند از دو اپليکيشن استفاده کنند. به نظر مي‌رسد اين قابليت در اين گوشي جديد از اپليکيشن‌هاي بيشتري پشتيباني مي‌کند.

گلکسي‌ زد‌ فولد ۳
در رابطه با گلکسي زد فولد ۳ اطلاعات کمتري فاش شده ولي روي هم رفته به لطف تصاوير منتشر شده، مي‌توانيم به جزئيات طراحي اين گوشي و برخي از امکانات آن بپردازيم. طبق اين تصاوير، همانطور که انتظار داشتيم گلکسي زد فولد ۳ از قلم S Pen پشتيباني مي‌کند. علاوه بر اين، اين گوشي مجهز به دوربين سلفي زير نمايشگر است که اين يعني اولين گوشي تاشوي مجهز به اين قابليت خواهد بود.
 
همچنين بايد به دوربين سه‌گانه در پنل پشتي هم اشاره کنيم و ظاهرا اين گوشي از شارژ سريع ۲۵ واتي پشتيباني مي‌کند. مدتي قبل اعلام شد که گلکسي زد فولد ۳ از گواهي IP براي مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بهره مي‌برد.

طبق گزارش‌هاي منتشر شده، سامسونگ در ماه ژوئيه (تير-مرداد) از گوشي‌هاي گلکسي زد فليپ ۳ و گلکسي زد فولد ۳ رونمايي خواهد کرد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره