logo

اوپو سه سال آپدیت نرم افزاری برای سری Find X3 را تضمین کرد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ اگر گوگل را که خود ارايه دهنده اندرويد است را در نظر نگيريم، بازي ۳ آپديت اساسي اندرويد را سامسونگ آغاز کرد. وان پلاس يکي ديگر از شرکت هايي است که تلاش خود را مي کند با اين ادعا برسد. به تازگي اما اوپو ۳ سال آپديت نرم افزاري براي سري Find X3 را تضمين کرده است. البته اين ادعاي اوپو لزوما به معني آپديت اساسي اندرويد نيست و بيشتر به وصله هاي امنيتي اشاره دارد. با اين حال به نظر مي رسد که کاربران اندرويد بالاخره از اين طلسم آپديت محدود (در مقايسه با آيفون) در حال رهايي هستند.

گوشي هاي پرچمدار اندرويدي اخيرا از پشتيباني نرم افزاري گسترده اي برخوردار شده اند. سري اوپو Find X3 جديدترين محصولاتي هستند که به اين جرگه مي پيوندند. اوپو به تازگي رسما تاييد کرده است که سري Find X3 با يک سال پشتيباني اضافي براي بخش نرم افزاري ارايه مي شود. اين يعني مجموعا ۳ آپديت نرم افزاري را دريافت خواهد کرد. اين موضوع به وب سايت Android Planet تأييد شده است.

تا اين مرحله، اوپو به طور کلي ۲ سال به روزرساني نرم افزار را ارائه مي داد. حالا اما تلفن هايي مانند Find X3 Pro يک سال اضافي از وصله هاي امنيتي دريافت مي کنند. در گزارش هاي جديد همچنين اشاره شده است که Oppo به دنبال گسترش پشتيباني نرم افزار به چهار سال است، اگرچه هنوز آزمايش مي کند که آيا اين را مي تواند ارايه کند يا نه.

همه تلفن هاي سري اوپو X3 براي حداقل ۲ آپديت اندرويد معتبر هستند، به اين معني که در زمان مقتضي بايد آپديت اندرويد ۱۲ و اندرويد ۱۳ را دريافت کنند.

نظر شما چيست؟ به نظر مي رسد با اين شرايط، سامسونگ در ارايه آپديت ها خيلي عملکرد بهتري نسبت به رقباي چيني و حتي غيرچيني خود دارد. آپديت نرم افزاري چقدر در خريد شما اهميت دارد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره