logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

در آینده نزدیک به راحتی آب خوردن می توانید گوشی خود را خاموش کنید!

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ به تازگي مشخص شده است که گوگل در آخرين نسخه از سيستم عامل خود، اندرويد ۱۲، يک قابليت جديد را اضافه کرده است: تغيير کارايي دکمه پاور که علاوه بر روشن/خاموش کردن گوشي، مي تواند کار هاي ديگر را نيز انجام دهد. با فشار دادن دکمه پاور، دستيار صوتي گوگل (Google Assistant) اجرا شده و عملکرد هاي مشابهي را مانند آنچه در تلفن هاي آيفون و گلکسي سامسونگ وجود دارد، اجرا مي کند. به نظر مي رسد تشخيص گوگل بر آن بوده که اين حالت، يک روش ديداري کمتر براي انجام کارها است، چراکه تنها نيازمند به فرمان صوتي شما به دستيار گوگل براي خاموش کردن گوشي هوشمندتان مي باشد.

خاموش کردن گوشي اندرويدي از طريق فرمان صوتي Google Assistant
وب سايت 9to5Google، با بررسي داده هاي نسخه جديد اندرويد، اسکرين شاتي را نشان مي دهد که بيان مي کند اين گزينه در برنامه جستجو گوگل، در دسترس است. اين قابليت، احتمالاً روي هر نسخه از اندرويد که استفاده مي کنيد، کار خواهد کرد (به شرطي که بتواند آخرين نسخه دستيار صوتي گوگل را اجرا کند). با اين حال،‌ ويژگي خاموش کردن گوشي اندرويدي از طريق فرمان صوتي، در حال حاضر کار نمي کند. مانند بسياري از موارد جديدي که در نسخه بتا اندرويد ۱۲ معرفي شده اند اما تا زمان انتشار نسخه اصلي، عرضه نخواهند شد.

 نحوه خاموش کردن گوشي از طريق فرمان صوتي به گوگل اسيستنت


شايد براي شما جالب باشد که در صفحه مربوطه نشان داده مي شود که اگر عملکرد فراخوان دستيار صوتي گوگل را از طريق دکمه پاور فعال کنيد، مي توانيد از پاور+ميزان صدا، به عنوان دکمه پاور جايگزين استفاده کنيد که منوي پاور حال حاضر را با گزينه خاموش کردن تلفن يا راه اندازي مجدد آن فعال کنيد. کمي جستجو سريع درباره اين قابليت، نشان مي دهد که اين مورد در نسخه بتا ۱ سيستم عامل اندرويد ۱۲ نيز فعال نيست، اما به نظر مي رسد در آينده به اين نسخه، اضافه خواهد شد.

نظر شما راجع به خاموش کردن گوشي اندرويدي از طريق فرمان صوتي Google Assistant چيست؟ در صورت انتشار آن بر روي گوشي ما، از اين قابليت استقبال کرده و آن را فعال خواهيد کرد يا خير.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر