logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

عرضه گوشی های هواوی میت ۵۰ به وقتی دیگر موکول می‌شود

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
عرضه گوشی های هواوی میت ۵۰ به وقتی دیگر موکول می‌شود

گجت نيوز/ تازه‌ترين خبرها حاکي از اين است که عرضه گوشي هاي هواوي ميت ۵۰ – Huawei Mate 50 لغو نخواهد شد؛ بلکه عرضه آن‌ها تا ۲۰۲۲ به تأخير مي‌افتد.

هفته گذشته خبري روي خروجي رسانه‌ها مبني بر لغو عرضه گوشي هاي هواوي ميت ۵۰ قرار گرفت. اما با گذشت چند روز از انتشار اين خبر، يک افشاگر مشهور چيني جزئيات تازه‌اي را منتشر کرده و در آن تأکيد مي‌کند که فروش اين گوشي‌ها امسال لغو نخواهد شد.

اين افشاگر در حساب کاربري ويبو خود نوشته است که هواوي قصد ندارد امسال عرضه گوشي‌هاي سري Mate 50 خودش به بازار را لغو کند؛ بلکه آن‌ها احتمالاً امسال عرضه نمي‌شوند و سال ۲۰۲۲ وارد بازار مي‌شوند. با توجه به محبوبيت بالايي که سري Mate بعد از سري P دارند، اين افشاگر همچنان به عرضه آن‌ها خوشبين است.

يک رسانه چيني نيز با تأييد گزارش جديد اين افشاگر، عنوان کرده است که مراحل نهايي توسعه اين گوشي‌ها انجام شده و به زودي توليد خواهند شد. اما با توجه به کمبود تراشه در سطح جهان به علت شيوع کروناويروس، مشکلاتي سر راه انتخاب تأمين کنندگان سخت افزاري پيش پاي هواوي قرار دارد.

گفته مي‌شود اين گوشي‌ها تجربه گيمينگ بهتر و ضبط ويديوهاي باکيفيت‌تر را به همراه دارند. زوم دوربين گوشي‌هاي ميت ۵۰ خيلي روان‌تر و بدون هرگونه لرزشي انجام مي‌شود. علاوه بر همه اين‌ها، سري ميت ۵۰ نخستين گوشي‌هاي شرکت هواوي خواهند بود که به صورت پيشفرض با سيستم عامل HarmonyOS و ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين پلتفرم عرضه مي‌شوند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره