logo

امتیازات پرچمدار تاشوی جدید سامسونگ به گیک‌بنچ راه پیدا کرد

منبع
کليک
بروزرسانی
امتیازات پرچمدار تاشوی جدید سامسونگ به گیک‌بنچ راه پیدا کرد

کليک/ طبق گزارشات منتشر شده از گيک‌بنچ، پرچمدار تاشوي بعدي سامسونگ يعني گلکسي فليپ ۳ توانسته است امتيازات بسيار خوبي را از آن خود کند. 

به تازگي پرچمدار تاشوي جديد شرکت سامسونگ در وب‌سايت گيک‌بنچ (Geekbench) همراه با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گيگابايت حافظه رم مورد بررسي قرار گرفته و امتيازات آن در فضاي مجازي به اشتراک گذاشته شده است.

طبق بررسي‌هاي انجام شده، اين دستگاه توانسته است در زمينه تک هسته‌اي و چند هسته‌اي به ترتيب امتيازهاي ۱۰۱۵ و ۳۱۶۱ را از آن خود کند. با توجه به امتيازات منتشر شده، به نظر مي‌رسد نسل جديد فليپ توانسته است نسبت به نسل قبلي خود با تغييرات چشمگيري همراه شده و توان پردازشي خود را به خانواده گلکسي اس ۲۱ برساند.

گفته مي‌شود از لحاظ قيمتي گلکسي فليپ ۳ نسبت به مدل قبلي ۲۰ درصد ارزان‌تر خواهد بود. 

از جمله تغييرات اعمال شده روي گلکسي فليپ جديد مي‌توان به حضور صفحه نمايش ۱۲۰ هرتز، دوربين دوگانه در پنل پشتي، دوربين سلفي ۱۰ مگاپيکسلي، حسگر اثر انگشت کناره دستگاه، حاشيه‌هاي کمتر و استفاده استفاده از اندرويد ۱۱ به عنوان سيستم‌عامل گوشي مبتني بر رابط کاربري OneUI 4 اشاره کرد.

با اينکه در روزهاي اخير اخبار پيرامون گلکسي فولد ۳ به علت پشتيباني از قلم اس‌پن و فناوري دوربين زير صفحه نمايش در معرض توجه بسياري از علاقه‌مندان قرار گرفته است، اما قطعا فليپ ۳ طرفداران مختص به خود را خواهد داشت.

سامسونگ قصد دارد طي مراسم آنپکد ۲۰۲۱ در ماه آينده ميلادي از محصولات جديد خود رونمايي کند. تا آن زمان اطلاعات بيشتري پيرامون آنها در اختيار کاربران فضاي مجازي قرار خواهد گرفت.

آيا براي خريد گجت‌هاي جديد غول کره‌اي آماده هستيد؟ به نظر شما کداميک از دستگاه‌هاي پيشِ روي سامسونگ فروش بالاتري را نسبت به ديگر محصولات تجربه خواهند کرد؟ لطفا نظرات خود را پيرامون محصولات اين کمپاني با ما و ساير کاربران کليک به اشتراک بگذاريد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره