logo

هنیه: نشانه‌ گسست در دشمن هویدا شده است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
هنیه: نشانه‌ گسست در دشمن هویدا شده است

ایرنا/ رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به بروز نشانه های گسست در رژیم صهیونیستی تاکید کرد که هرگونه توافقی درباره نوار غزه باید دارای چهار رکن اساسی باشد.

به گزارش الجزیره، «اسماعیل هنیه» در پیام خود به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: در حالی یک عید دیگر در نوار غزه فرا رسیده است که این منطقه با متجاوزان اشغالگر در همه جبهه ها مبارزه می کند.

هنیه افزود: ملت ما در غزه با فاجعه ای بی سابقه در تاریخ معاصر مواجه است این در حالی است که دشمن از ملت ما جز پایداری و صبر و ثابت قدمی نخواهد دید.

وی ادامه داد: به اهالی خود در نوار غزه می گویم که خداوند تلاش و بردباری شما را هرگز نادیده نمی گیرد و پیروزی حتمی است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه نشانه های گسست در دشمنی که در دستیابی به اهداف تجاوز خود ناکام مانده، هویدا شده است، اضافه کرد: طوفان الاقصی نبردی تاریخی است که علل و نتایج خود را دارد.

وی افزود: با وجود همه تلاش های اشغالگران برای از بین بردن توانمندی های مقاومت، عملیات رزمندگان با تمام قدرت و نوآوری همچنان ادامه دارد.

هنیه تصریح کرد: از جبهه های مقاومت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین قدردانی می کنم، هرگونه آرامش در این جبهه ها، در گروی آتش بس در نوار غزه است.

این مقام ارشد حماس گفت: از حمایت و پشتیبانی حزب الله لبنان و عملیات جنبش انصارالله یمن در دریای سرخ و مقاومت عراق و سوریه نیز تقدیر می کنم.

وی تاکید کرد: مردم ما در غزه نقش خود در طوفان الاقصی را ایفا می‌کنند و زمان آن رسیده است که امت اسلامی حمایت های خود از غزه و فلسطین را گسترش دهد.

هنیه درباره تحرکات سیاسی برای دستیابی به توافق جهت برقراری آتش بس در نوار غزه نیز گفت: حماس و تمام گروه های مقاومت جدیت زیاد و انعطاف بالا برای رسیدن به توافقی نشان دادند که خونریزی و تجاوزگری رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ادامه داد: پاسخی که به واسطه‌ها دادیم، متناسب با اصولی است که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پیشنهاد داد و همچنین با قطعنامه شورای امنیت مطابقت دارد، اما دشمن به تلاش‌های خود در راستای حیله‌گری ادامه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: جنبش حماس به همراه دیگر گروه‌های مقاومت آماده توافق تکامل یافته است که ایجاد آتش‌بس، خروج اشغالگران از نوار غزه، بازسازی مناطق ویران شده و تبادل فراگیر اسرا را شامل شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره