نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

نسل‌کشی گسترده صهیونیست‌ها در منطقه شجاعیه غزه

منبع
مهر
بروزرسانی
نسل‌کشی گسترده صهیونیست‌ها در منطقه شجاعیه غزه

مهر/ رژیم صهیونیستی با گذشت نزدیک به ۹ ماه از آغاز جنگ غزه همچنان به نسل‌کشی و تخریب گسترده مناطق مختلف این باریکه ادامه می‌دهد.

به نقل از پایگاه خبری المیادین، رژیم صهیونیستی با ادامه حملات موشکی گسترده خود به بخش‌های مختلف غزه از جمله منطقه شجاعیه، موج جدیدی از آوارگی شهروندان فلسطینی و بازداشت آنها را آغاز کرده که شامل زنان فلسطینی نیز می‌شود.

المیادین می‌افزاید که رژیم صهیونیستی با گذشت ۲۶۷ روز از آغاز جنگ در غزه همچنان به موشک باران گسترده منطقه شجاعیه واقع در جنوب شرق شهر غزه ادامه می‌دهد و علاوه بر این اقدام، نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در غزه نیز تعداد زیادی از زنان فلسطینی را بازداشت کرده‌اند که در میان آنها زنان سالخورده نیز به چشم می‌خورند.

حی الزیتون و حی الدرج از دیگر مناطق غزه است که هدف حملات موشکی این رژیم قرار دارد. علاوه بر این‌ها، کواد کوپترهای رژیم صهیونیستی نیز به سمت تعدادی از منازل در خیابان النفق تیراندازی کرده‌اند.

در منطقه المغازی نیز صهیونیست‌ها یک منزل مسکونی را هدف حمله موشکی قرار داده و خیابان الرشید در نزدیکی پل وادی غزه را نیز با حملات توپخانه‌ای خود تخریب کرده اند.

خبرنگار المیادین اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه شجاعیه را یک نسل کشی واقعی خواند و تاکید کرد که پیکر ده‌ها تن از شهدا و مجروحان در زیر آوارها باقی مانده و گروه‌های امدادی قادر به دسترسی به آنها نیستند.

بر اساس آخرین آمارها، تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بالغ بر ۳۷۷۶۵ شهید است و آمار مجروحان از ۸۶۴۲۹ نفر فراتر رفته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره