نماد آخرین خبر

احتمال لغو دیدار بایدن و نتانیاهو در کاخ سفید

منبع
ايرنا
بروزرسانی
احتمال لغو دیدار بایدن و نتانیاهو در کاخ سفید

ایرنا/ بعد از اعلام ابتلای «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا به کرونا، رسانه‌ها از احتمال لغو دیدار وی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رسانه صهیونیستی «جویش نیوز» از احتمال لغو ملاقات «بنیامین نتانیاهو» و جو بایدن خبر داد و نوشت که ممکن است ملاقات روز دوشنبه رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر ابتلای بایدن به کرونا لغو شود.
این خبر چند ساعت بعد از انتشار خبر ابتلای بایدن به ویروس کرونا منتشر شد.
نتانیاهو قرار است در نشست مشترک کنگره آمریکا در ۲۴ جولای (۳مرداد) سخنرانی کند. هنوز کاخ سفید به طور رسمی لغو ملاقات بایدن و نتانیاهو را اعلام نکرده است.
پیش از این روز ۲۲ جولای (اول مرداد) برای ملاقات نتانیاهو و بایدن اعلام شده بود.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای گفت که بایدن طبق پروتکل‌های بهداشتی، قرنطینه خواهد شد.
کاخ سفید و دفتر نتانیاهو هنوز درباره تاثیر احتمالی بیماری بایدن بر توانایی او برای دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اظهار نظر نکرده‌اند.
پیش از این اعلام شده بود که بایدن ۸۱ ساله پس از مثبت شدن آزمایش کرونای خود در روز چهارشنبه، تمام برنامه های انتخاباتی خود را در لاس وگاس لغو کرد.
خبر لغو سخنرانی های بایدن کمی قبل از ساعت ۱۵ به وقت محلی اعلام شد. بنا بر گزارش ها، بایدن در یک تماس تلفنی به سازمان دهندگان این کنفرانس گفت که نمی خواهد با حضور خود، افراد را در معرض خطر قرار دهد.
رئیس جمهوری آمریکا در طول هفته جاری در چندین رویداد تبلیغاتی از جمله گردهمایی ها و مصاحبه های مطبوعاتی در سراسر این کشور شرکت کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره