نماد آخرین خبر

الکساندر دوگین: اکنون این امکان وجود دارد که دموکرات‌ها بایدن را بکشند!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
الکساندر دوگین: اکنون این امکان وجود دارد که دموکرات‌ها بایدن را بکشند!

باشگاه خبرنگاران/ کارشناس و نظریه‌پرداز روسی معتقد است دموکرات‌ها به تدریج از حمایت بایدن دست می‌کشند.

الکساندر دوگین، کارشناس و نظریه‌پرداز روسی گفت: اکنون این امکان وجود دارد که دموکرات‌ها بایدن را بکشند. پدربزرگ کاملاً مجنون و مبتلا به کووید اکنون به طور عینی در دست ترامپ و ترامپیست‌ها بازی می‌کند. اما آلترناتیو‌هایی که دموکرات‌ها در اختیار دارند آنقدر رقت‌انگیز (کامالا هریس و میشل اوباما) یا هیولایی (هیلاری کلینتون) هستند که بایدن را نجات نخواهد داد.

وی با اشاره به ادامه درگیری روسیه و اوکراین و احتمال گسترش آن به اروپا گفت: خطر جنگ ساعت به ساعت بیشتر می‌شود. اگر آن را شروع کنید، مهم نیست که چه کسی در کاخ سفید قدرت را در دست دارد - یک مرغ یا یک احمق. 

تلاش‌های دموکرات‌ها برای متقاعد کردن جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای کناره‌گیری از نامزدی خود از انتخابات ریاست‌جمهوری به‌طور خصوص با وجود اینکه کمتر درخواست‌های آشکاری برای کنار گذاشتن او وجود دارد، ادامه دارد.

شماری از نمایندگان دموکرات کنگره نیز به تلاش‌های خود ادامه می‌دهند تا میزان آسیب‌هایی را که در صورت شکست رئیس‌جمهور در انتخابات به میراث وی وارد می‌شود و جمهوری‌خواهان کنترل مجلس نمایندگان و سنا را به دست می آورند، به اطرافیان رئیس‌جمهور منتقل کنند.

درخواست‌ها برای جستجوی فوری یک نامزد جدید دموکرات پس از مناظره انتخاباتی آغاز شد، زمانی که بایدن با رخوت، سردرگمی و عدم تمرکز حضار را شوکه کرد، که بسیاری آن را نشانه‌ای از افول سالخورده رئیس دولت ۸۱ ساله می‌دانستند.

اکنون سیاستمداران و روزنامه نگاران می‌گویند که دموکرات‌ها ممکن است از معرفی بایدن خودداری کنند. او در عین حال می‌گوید که قصد دارد در رقابت باقی بماند و تا آخر پیش برود و می‌گوید کاندیدایی بهتر از او وجود ندارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره